Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Filozofii de doi bani

Incercam si eu sa adorm acum seara ,aveam o pofta de somn a dreaqului ,eram obosit si ochii mi se lipeau. Ma-m culcat eu in pat sa dorm ,asa multumit ,ca ma odihneam aveam o placere ca nici daca venea o fata dezbracata in fata mea nu deschideam ochii pentru nimic in lume.
Dupa ce am adormit ,o venit maic’mea sa ma intrebe daca nu merg maine la munca, dupa aia iar am adormit ,iar vine maic’mea si ma intreaba de ce dorm cu calculatorul aprins. Mai trecuse putin timp de cand adormisem si iar vine maic’mea si-mi zice ca daca mio fi sa mananc gasesc mancarea in frigider. Imi venea sa tip ,so trimet mai departe de mine . In fine nu mo mai deranjat ,dar uite ca vine taic’mio si ma intreaba daca poate sa-mi foloseasca un pic calculatorul .Am crezut ca mor ,nu am mai avut parte de somn in seara asta , m-am sculat si am iesit un pic in strada ca sa ma calmez.

Mergand pe strada ma gandeam eu la filozofii de ale mele ,cum o fac mereu pe desteptul  cand stau singur undeva la aer curat ,ma gandesc la diferite probleme cu care ne intalnim zi de zi.
Ma gandeam ca daca voi toti dupa ce mergeti la WC va spalati pe maini cu sapun , sunt sigur ca da. Dar ma intreb de cate ori va-ti spalat pe maini dupa ce faceti flirt pe mess?
Stiati ca tastatura e de vrio 6 ori mai murdara decat colacul WC-ului … Tastatura o speli o data la 3 luni , si atunci nu ajungi prin toate locurile, pe cand viceul il speli saptamanal ,si tragi mereu apa dupa fiecare utilizare.
Telefonul mobil pe care-l porti in fiecare zi cu tine e de 1o ori mai murdar decat tastatura calculatorului ,sau cum ar fi banii ,un studiu efectuat in 2008 a descoperit urme de cocaina pe bani din intreaga lumea, dolarul american situandu-se pe locul I.
Sa tii minte asta atunci cand mergi la McDonald’s si casierita care invarte banii toata ziua e cea care iti pregateste comanda.Si asta nu e tot, s-a descoperit pe bani aproape tot ce iti poti imagina (sau nu) de la intestine de gaini pana la urina si materii fecale.

Va intrebati care ii cel mai murdar loc? Acesta e gura ta, a mea si a fiecarui om ,aceasta contine toate bacteriile de mai sus la un loc .

P.S.-daca am scris acest post ,asta nu inseamna ca eu ma protejezi a dracului, si va pun si pe voi sa va protejati , dar or cum ma voi stradui cat de cat sa respect o igiena mai buna .

Lasă un răspuns

Nor etichete

