Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Am un post pentru toti aia care cred ca sunt napastuiti de soarta si care cred ca lumea se prabuseste. Asta e un mesaj pentru toti aia care su stiu ce sa mai faca cu viata lor si incep sa isi taie venele, sa devina depresivi si care vor sa moara.

Bai ratatilor !! Aveti o viata inainte, o viata ca si a mea, una de care trebuie sa te bucuri pana cand o sa mori de cauze naturale sau fiindca cineva nu te mai suporta. Daca voi nu puteti sa va gasiti locul in lume, ce mai ziceti de fetita asta?

Da ba, e fetita, nu e extraterestru. Are 14 ani, si are mai multa viata in ea decat toti rahatii care isi taie venele la un loc. Ea stie ca nu mai are mult de trait si nu isi face probleme pentru asta. Stie ca atat cat mai traieste trebuie sa lase ceva in urma ei, in afara de durere si suferinta.

Si pacat ca mor persoane ca ea in timp ce altii se chinuie sa moara si nu reusesc.

Cu tot respectul…Reveniti-va ba !!

Va pupa eu…

Comments on: "Deci n-ai de gand sa mori…" (5)

  1. Nu ar trebui să te deranjeze că cineva alege să se sinucidă, este obțiunea lor.
    Pe mine nu mă deranjează 🙂
    Ia-o ușor…

  2. Deacord sută la sută, după vizionarea cîtorva filme cu un sens adînc, mi-am dat seama că viaţa mea e frumoasă, chiar de nu am BMW sau un milion de dolari. Am mîini, picioare, ochi şi urechi, un aparat Canon 450D :))) cu care fac poze din ce în ce mai frumoase şi viaţa e frumoasă!

  3. Bloody Mistress said:

    De acord cu tine

  4. nicoleta said:

    Multsumesc mult pentru postul dat! Nu, nu vroiam sa ma siniucid, si apreciez mult viata. Da fetita asta iti da mult de gindit! Inca o data multumesc!!!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

