Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Mă uitam pe muligambia la pagina cu prieteni,am găsit şi carutza…are aşa o descriere  Un blog despre tampenia necombatuta a romanilor, descrisa de un baiat de la tzara.Trebuie de făcut schimbări căci deja suntem 3 xD. Şi m-am gândit să scriu cîte ceva despre prostia de aici, de la mine din Moldova.Ca peste tot-lipsă de tâmpiţi nu e.Ca să mă credeţi am găsit pe youtube cîtevai clipuri ce demonstrează acest lucru.

  • Moldoveni la Bazin


Ei ce să-i faci băieţii vor adrenalină…şi au găsito.Cei drept că  ultimul  a făcut pe el când a văzut la ce înălţime e.Cînd am văzut clipul chiar m-am râs mult,deoarece chiar aşa şi este şi am nimerit şi eu prin asfel de situaţii xD.

  • Moldoveni Stupizi

Acest video cred că l-aţi văzut mai des,la fel am rămas trăsnit…la vodkă ştiu toţi,dar întrebarea simplă 2 +2 x2 cît de PROST trebuie să fii să răspunzi 12,chiar ce calcule a făcut ăla în cap?

P.S  Rombul asta e ţară sau ce? 🙂

P.S.s Formula chimică H2O e a lu’ Zina 🙂

Youtube-ul este o resursă mare unde poţi găsi multă prostie.Acum să vedem ce amprente lasă muldovenii peste hotare.

  • Moldovenii Joacă bowling în Florida


Ăsta e secretul lui-printre picioare le doboară pe toate. 🙂

  • Moldovenii lasă urme în Italia

Nu am putut să trec cu vederea a 2 mamă a moldovenilor-Italia.Dacă se duce un moldovean într-o ţară străină se străduie să înveţe toate înjurăturile lor şi să-i înveţe pe ei înjurăturile noastre!Nu ştiu poate video e fake dar pare destul de credibil.

Nu atrageţi atenţi la toţi tâmpiţii şi probabil –nu vă veţi molipsi xD.

salutare

Comments on: "Şi la noi sunt din ăştia…" (2)

  1. toate clipurile nu sunt din chisinau,republica moldova?
    primul video e bazinul de la complexul de sport TINERETE,chisinau
    al doilea, in parcul central al chisinaului
    ultimele 2…dupa accent – basarabeni

    aveti si in iasi din astia?

Lasă un răspuns

Nor de etichete

