Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Dilemă de 8 martie

Peste o oră e 8 martie,Ziua Internaţională a Femeiei felicitări tuturor domnişoarelor,doamnelor şi tuturor care au mai rămas.Pentru mine 8 martie în primul rând e ziua mamei şi apoi a femeiei.

Iată stau deja de mai bine de 2 ore şi aştept de să adoarmă mama…de ce? vă spun mai jos.Nu aveam în gînd să cumpăr  cadou mamei mele…mă gândeam la câtevai cuvinte calde mâine dimineaţă şi atât…dar astăzi pe la 13:00 m-a sunat un prieten dacă nu merg să cumpăr vre-o floare,ei unde p¤la la ora asta să găsim noi flori deci i-au bani de la taic’meu şi o tund după flori şi ni-a surâs norocul mai era o băbuţă ce vindea.Cât mergeam tot mă gândeam cum să trag floarea în casă să nu observe mama…unde să o ascund? Şi am lăsato la un prieten care locueşte cu un etaj mai jos…iar acum aştept să adoarmă mama să mă duc după floare şi nu ştiu de ce dar mă tem că prietenu meu va adormi înaintea mamei…probabil mâine voi face gestu’ .Uraţimi succes să nu roşesc că mă omoară astfel de momente. :))

Oricum femelelor bucuraţi masculii şi va fi armonie în lume.

V-am salutat

Comments on: "Dilemă de 8 martie" (8)

  1. Heh…cam aşa era şi problema la mine de ziua mamei. Am avut un buchet de flori şi numai nuş câte planuri nam făcut ca să-l ascund. În fine, atunci mi-a reuşit, azi nu!Aşa că..deja am felicitat-o!
    Iar ţie, baftă! Pune nişte făină pe faţă- nu se va observa roşeaţa xD

  2. pfuuuu mâine ultima zi de vacanţă…eu trebuie să mă scol dimineaţă)…ei ce nu fac eu pentru mama))

  3. da deja am făcut gestu’…speram să mă trezesc mai devreme dar …şi la ora 9 sună telefonul,mă scol eu frumuşel şi ies pe uşă am stat vre-o 5 min pe coridor până mi s-a deschis să i-au floarea 🙂 …(făină nu am mai dovedit să pun pe faţă xD) am roşit dar totul a fost bine,intenţia a fost binevenită şi i-a plăcut mamei.

    P.S Felicitări şi ţie cu această zi,fii fericită.)

  4. Si eu am felicitato pe maic’mea :
    Diminiata pe la vrio ora 5 i’am scris un SMS foarte foarte frumos si din inima , si acum o astept sa vie de la munca sa’i dau si floarea care abia acum am cumparato … E o floare de camera care abea incepe sa infloreasca …. Asa’i da draguta xP

Lasă un răspuns

Nor de etichete

