Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Şi dacă tot e sărbătoare…sau nu e) oricum se consideră,mă alătur şi eu…păi ziceam dacă tot e sărbătoare cum se sărbătoreşte ea?După tradiţie femeia de 8 martie nu face nimic nu spală,nu găteşte,nu face curat…după idee e o simplă zi de odihnă.

De 8 martie Avon/Oriflame/ Mary Kay şi toate pe care nu le mai ştiu eu,nu uită să ridice preţurile la produse…morţi lor de companii că scot din părinţii fetelor cîte 5 miliarde pe an şi mai adună de 8 martie de la prietenii lor cîte vri-un milion.(bună idee cu bussinesu’ ăsta de cosmetice))

La cinema…ăia de la cinema nu ezită să bage vri-un film romantic cu Hue Grant,Richard Gere sau Robert Pattison ca să atragă sexul frumos să-l mai vadă încă odată pe Richard al lor.Dar tu…tu stai ca prostu’ şi mănînci popcorn în timp ce juma de cinema plânge…păi cum să nu plângi cînd se sărută atât de dulce Robeert Pattison🙂 .

Florile…cu florile aceeaşi treabă ca şi cu AvoNu…mă duseşi într-o zi pe la 12.00 să cumpăr o floare şi o felicitare,nici flori nici felicitări nu am găsit…de 8 martie lucrează florăriile 24/24.🙂

Femeilor vede-ţi cât se schimbă lumea de 8 martie şi totul doar pentru voi preţuiţi asta şi acceptaţi-ne aşa cum suntem.🙂

Comments on: "Şi dacă tot e sărbătoare…" (3)

  1. Eu am respectat tradiţia, după idee. [n-am făcut nimic] xD
    Oricum, aş fi vrut să merg la cinema să văd vriun film din ălea romantice ^^. Unde jum de lume varsă lacrimi [da, da], da eu nu pot face lucrul ăsta…

  2. *Mary Kay :d

Lasă un răspuns

Nor etichete

