Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Am un profesor la Fizică  genial…nu exagerez chiar îl cred geniu,cunoaşte o cantitate enormă de informaţie şi încă e însetat de informaţie doar că timpul nu-i permite.Singura problemă sau defectul său major este indulgenţa.Nu voi ascunde ne purtăm ca nişte porci la lecţie…nu toţi desigur sunt elevi dornici de carte dar influenţa celorlalţi din clasă îşi face influenţa şi asupra lor,la fel nu voi ascunde că eu sunt unul dintre cei mai mari provocatori a gălăgiei şi a râsetelor a câte 10 minute în glas evitând profesorul complet.Sunt momente când se enervează şi el dar sunt foarte rar.

Astăzi am mai avut o pereche  cu el…şi a fost o zi excepţională pentru mine,iarăşi au fost zâmbete insuportabile la ore…şi profesorul şi-a ieşit puţin din pepeni…păi cum puţin a spus câtevai vorbe care m-au făcut să scriu acest articol.A încercat profesorul să ne trezească a câta oara la realitate….vorbele care îmi stau şi acum în cap sunt Ce ai lăsat în urma ta? Crezi că mai ai timp? În acel moment am vrut să-i răspund că mai am o viaţă înainte dar râsul nu-mi permite şi bine că nu am făcuto…certurile cu profesorii nu duc la bine,dar el nu este genul de profesor care să ţină pică pe vri-un elev,asta o demonstrează nota mea la primul semestru,am 9 dar nu ştiu NIMIC nu am rezolvat nici o problemă cu mâna mea totul am copiat şi el era conştient de asta!

Mă voi întoarce la cuvintele profesorului.În momentul când spunea profesorul monologul său îmi părea o glumă şi din ce în ce mai  tare mi se făcea a râde, de fapt nu mai avem timp  am 18 ani şi constatez că nu am făcut nimic…am încheeat o şcoală şi sunt în prag să termin şi liceul dar totul e 0  %  din ceea ce trebuie să fac şi încă nu cred că voi putea singur să fac ceva!

Acum chiar îmi pare rău de cum mă port la orele profesorului de fizică…dar sunt sigur că data viitoare totul va fi la fel …zâmbete şi veselie!

Nu ştiu poate articolul este dedicat profesorului poate este pentru a-mi trezi mie conştiinţa…chiar nu ştiu dar gîndiţivă că timp de fapt nu mai este!

v-am salutat

Comments on: "Ce ai lăsat în urma ta? Crezi că mai ai timp?" (11)

  1. Aa e si proful meu de istorie =P …
    Da cate o data ai remuscari .. ca ai nota 9 si 10 .. dar ai copiat aproape mereu la matematica si la fizica [asta in cazul meu].

    • sincer sa fiu nici eu nu pot uita aceasta intimplare:(
      m-am simtit prost shi regret p/u acest coportament, dar in acelashi moment realizez ca nu voi putea schimba nimik
      asta e…

  2. La noi la fizică e cam la fel. Îşi iese el din fire, însă glumeşte mult [al doilea care are aşa temperament xD ]
    În fine, eu nu ştiu absolut NIMIC din fizică. Şi am ceva note.
    El ştie că la noi în clasă merge xeroxul şi ori să controleze un caiet, ori pe toate- cam acelaşi rezultat.
    Curând am teză…mă tem să n-o pic. Atucni îmi voi aminti şi eu de perechile la care stăteam toţi şi mai n-adormeam…
    Mereu vrem să învăţăm …când deja e târziu.

  3. De parca nu stii cum se trec tezele si examenele la Moldova xD ..”Tara ninunilor”
    (sun)

  4. ei nu ştiu..
    o să copii, iată ce-o să fac xD

  5. ma frate … acesta cred ca e cel mai bun articul al tau de pana acum ,,, faci bravo si mai departe …. imi place ,,, adica mi-a placut …la mai mult si la mai des xD (sun)

  6. ăăăă (sun) e smailul meeeeu xD
    (c)*

    Apropo, articolul chiar e bun ))

  7. Poate mi-a placut .. ca are un sens .. ca e o intrebare la care eu foarte des ma gandesc :
    Ce ai lăsat în urma ta? Crezi că mai ai timp?

  8. MoNiCuTzZa said:

    omg:O
    acelasi lucru mi se intampla j mie:))
    tot profu` de Fizica.. am tot media 9 la el:) si chiulesc knd am eu chef de la ora lui:))

  9. Mi-a placut articolul. Si raspunsul ar fi ca sunt constienta mereu ca „inca nu am facut nimic” Poate e intr-un fel patetic sa spun ca traiesc fiecare zi de parca ar fi ultima, dar cam asa este…doar pozitiv, aceleasi risete de care spui si tu „de 10 minute”, multa afectiune pentru apropiati si mult lucru ….spre binele meu si al sefilor :))

Lasă un răspuns

Nor de etichete

