Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ne distram sau bem?

Duminica asta am mers la un BOWLING club , adica se numeste „bowling” dar acolo gasesti si biliard , si aparate de noroc , si aparate din alea din care eu am baga vrio 25 de euro ca sa scot o jucarie de plus pentru maic’mea de 8 martie ,si nu am scos decat un kkt.
In fine am jucat vrio doua partide de biliard dupa care am observat niste aparate cu  volan de la Formula 1 .
Si ,da! nu eram singur eram cu un cunoscut de al meu .Am mers impreuna si am jucat la masinutele alea mici de F1 , am jucat la ele foarte mult , asa de mult ca cand am plecat acasa una din ele nu mai functiona ,pur si simplu volanul era blocat .
Daaaaa ! Pe acolo au trecut maini de moldoveni , poate nu s-au defectat din cauza ca suntem moldoveni ,pur si simplu masinutele alea n-au mers asa de mult de cand sunt ele acolo in club.
Intr-un final , dupa ce ne-am saturat noi de jucat ,ne-am plictisit de tot invartit volanul ala , am mers la bar sa bem ceva.
TadaaaaM.
Iata si clipa placuta ,cand vezi la vitrina barului fel de fel de bautura ,si nu stii de care sa gusti , la sigur la vitrina barului nu era vin sau bere … Erau bauturi din alea bune si scumpe . Nu te coasta plimbarea cu taxiul cat te costa un pahar de bautura .
EH , si eu ce sa comand , nu stiam ce sa comand , vodka nu vreau ,koniak am baut la moldova , deci o sticla frumoasa mio atras privirea, pe ea scria WHISKY . Am zis asta imi trebue ,am comandat un pahar de wisky ,mi-au turnat frumusel un pahar de whisky ,mi l-au intins in fata , [ne stiind cum se bea aici la italia ,adica cate un gat /un pahar se bea in vrio juma de ora] eu iau paharul in mana , ma uit un pic la el ,, imi trag rasuflarea si il dau peste cap .
Barmenul se uita uimit la mine si imi zice mirat ,tie chiar iti trebuea ceva tare ,si atunci am zis ca s-ar mai lipi un pahar de whisky ,si iam mai tras unul. Precum nu simteam ameteala ,am hotarat sa amestec cu un pic de bere ,am baut vrio jumate de bere ,dupa care bilele de biliard se roteau si pe masa si pe jos ,la bowling a mers mai bine . Chiar daca eram ametit binisor , nimeream conurile dintr-o lovitura ,ei bine nu conurile mele dar pe ale vecinului.

De aici am realizat cum beu moldovenii ,ca daca nu au ametit dintr-un pahar de vodka amesteca cu bere. Si am mai descoperit in seara aia ,, ca imi place la nebunie whiskyle..

P.S.-asta nu inseamna ce beau la nebunie xD ,beu ca sa ametesc un pic ,sa am dispo de a agata ceva xD. aaaa ,si,da …. daca sunt moldovean nu inseamna ca daram totul ce-mi sta in cale .

pupatu-vam .. si pana data viitoare /./ si dativa cu parerea pe acolo

Comments on: "Ne distram sau bem?" (26)

  1. tadaaam (c) me me meee! (sun)*
    Mă rog, barmenul ăla ar trebui să se obişnuiască şi cu aşa persoane tinere şi cărora le place whisky xD la.sigur a văzut el mai multe ca un păhar „dat peste cap”.
    Bine că ştii cum să-ţi petreci timpul xDD şi asta într-o măsură e important))

  2. P.S.- Tadaaaam … (sun) sunt ale tale …. e placut sa vezi o paricica din tine in altii? xD
    OR CUM – nu inseamna ca-s betiv , am exlamat .. beu pentru dispozitie.

  3. hehe sigur.
    De aici rezultă… că eu molipsesc omenirea xDD
    Ce tareeee!
    (sun)
    nuuh! n-am zis eu că eşti beţiv ^^ tadam!

  4. bună combinaţie wisky şi cu bere)) dacă „procurai” în cantităţi mai mari o făceai rău de tot 🙂

    • nu ca nu-s „alcagoolik” =)) asta moldoveneste … da nici bani nu cred ca-mi ajungeau ,la cati bani am cheltuit in seara aia … valeu buzunaru =)) (sun)* xxxd

  5. Da ,da .. si de aici rezulta ca tu nu ocupi locul cuiva pe Terra .. aduci un folos … de a molipsi lumea cu fel de fel de vicii in scriere =))
    Or cum ai si lucruri pozitive.

    Poate …

  6. Si eu sunt moldoveanca si desi ar trebui sa daram tot, la bowling nu nimeresc nimic, nici macar la vecinul… iar la biliard nu mai spun…sunt varza… dar am inceput sa merg mai des acum „ca sa invat”.

  7. yeeee xDD Mă bucur.(sun)

    şi să-ţi spun un secret… nu pot juca bowling. xD
    Probabil aş omorî pe cineva acolo. xD

  8. nu e nimic greu … eu nu prea joc .. ca am degetele mascate si daca apuc bila aia mare , mi se blocheaza degetele in ele

  9. pai nu ziceai ca ai degetele mici si subtiri? xD (sun)

  10. pai BRAVO … ma pui pe mine sa zbor cu tot cu minge , iar tu sa stai si sa te uiti :@
    (sun)

  11. ti-ar placea nu? 😄

  12. sei senza core

  13. grecica :X … esti fara inima (sun)

  14. nu … sincer vrioam sa scriu OFFFFF chat
    (run)

  15. buna povestea:))

    si amuzanta:D

    se invarteau bilele:>

    si eu ti puup;;)

Lasă un răspuns

Nor de etichete

