Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Atentie !
Acest articol ar putea provoca nervi , dureri de cap , pareri rele despre mine . Deci ROG toti acei care sunt siguri ca dupa ce vor citi acest articol vor sari in capul meu sa ma injure , sa nu citeasca acest articol .

Postarea aceasta ar fi de dorit de ferit de umezeala sau de temperaturi prea inalte ,la fel a se feri de copii mai mici de 3 ani.

Povestea asta am sa v-o zic din propria experienta , si eu raspund de ceea ce scriu aici . Deci voi scri aici despre Romania si Moldova , adica despre cetatenii lor .
Am cunoscut destula lume in ultema vreme ,si romani si moldoveni ,de prin diferite parti ai Romaniei si a Moldovei .
Eu as putea alipi aceste doua natii ,dar sa le clasific pe trepte , si sa fac o caracterizare a aceste-i trepte.
Incepem.

1.Romani-Moldoveni -[valabil pentru romanii din Iasi,sau mai aproape de Moldova] cetateni ai Romaniei care au apucaturi moldovenesti ,sau mai simplu zis , au carcater de moldovean ,vorbesc cu calm , ajuta un moldovean la nevoie , daca il respecti te respecta .Daca ai facut o greseala nu sare in capul tau cu fel de fel de injuraturi  de maic’ta.
2.Moldoveni-Romani -acestea sun cetateni ai Moldovei care se cred romani din Moldova , adica recunosc ca patria lor e Moldova ,dar sunt romani {de aici fac si eu parte}
3.Romani din talpa groasa -[asta nu e valabil pentru toti ramanii] aceste fire de oameni is forte rai si foarte duri cu tine , de parca ai zice ca au stomac in loc de suflet . Daca faci o greseala ti-o gauresc pe ma’ta , se fac mari si tari , se dau drept eroi pana nu le faci o bataie buna.
4.Moldoveni adevarati -Aceasta categorie este dedicata baietilor care poarte costum sportiv de la ADIBAS , chipiu pe ceafa si adidasi {zilnic} ,aceasta fire de omenire , sunt fraieri , si se cred moldoveni adevarati, si pentru ei Romania e o tara de kkt .. pentru ei Russia e mama patrie . Mai pe scurt astea-s jmeckeri …

Daca te-ai gasit in ultemele doau categorii te rog frumos sa ma injuri cat poti … si sa nu te superi . Eu raspund pentru ceea ce am scris .
Tu din care categorie faci parte?

Poate…(sun)

si mai dativa cu parerea pe acolo

Comments on: "Romania la granite cu Moldova" (16)

  1. Uite eu trăiesc în Chişinău, costumele sportive purtate la orice ocazie îmi provoacă dezgust, nu înjur, nu mă cred dură cu oamenii şi în nici într-un caz nu mă consider româncă şi nu mă voi considera niciodată. Ce sunt? Mă simt derutată.
    Şi da, majoritatea cunoştinţelor mele sunt în aceeaşi situaţie.
    Deci să înţeleg că în Moldova trăiesc doar specimente în costume sportive ce vorbesc şi rusa, şi româna în măsuri egale de rău, şi de ăia care tot o dau cu „Basarabia pământ românesc!”(asta având în vedere că peste doi ani avem un secol de când am fost anexaţi de Imperiul Rus + înainte de asta Moldova(nu Basarabia) a fost stat aparte de România. Am uitat anul, şi îmi pare rău. Dar nu-i pe asta.) şi sunt fascinaţi de chestiile ce au avut loc pe 7 aprilie?(nu, nu o zic cu rău.)
    Hm. Am văzut recent nişte băieţi. Erau în costume sportive negre, în adidaşi, cu chipiuri pe cap, şi cu…ăăă… cum se numeşte chestia aia? Mai în scurt, cu inscripţia de BPR şi un desen simbolic deasupra lui, totul pe costume. Interesant, nu?

    Mă rog. Viaţa e făcută pentru a afla zilnic lucruri noi.

    • ei .. io am facut o caracterizare generala, din ceea ce am observat eu .. Nu ma refer la persoane anumite.
      (sun)

      • Păi asta şi este, mai degrabă ar fi „nişte categorii”, nu labelarea totală a celor ce vorbesc măcar o imitaţie a unei din subramurile latinei moarte.

        Şi da, de români aroganţi- e atât de aiurea. Am avut de-a face cu astfel de oameni, şi sincer, m-am simţit destul şi destul de incomod. Ne privesc ca pe nişte animale, şi „se pişă pe faţa noastră de moldovean”.
        Eh =(

  2. adrian5300 said:

    Sincer sati pun nu prea am inteles nimic din categoriile astea 😦 …

  3. (sun)
    ..mda, am dat de persoane din toate categoriile))

    • unde ai intalnit tu romani adevarati? a dracului de rai cu moldovenii?

      Poate… (sun)

      • de întâlnit..am întâlnit români adevăraţi şi nu-mi pare rău))
        da români din ăia „răi” cu moldovenii..ohhh sunt destui de mulţi, crede-mă! [nu o luaţi ca pe-o ofensă]
        (sun)*

  4. eu mi`s romanca-moldoveanca si sunt mandra de asta:D

  5. Eu ma socot un moldovean adevarat da nu fac parte din categoria mai sus mentsionata. imi place Romania dar nu-mi doresc o unire totala cu ei, nu-mi plac fitsele lora sa spunem asha, dar ii detest shi pe ashtia cu ADIBAS, eu imi iubesc tsara!!! pacat ca nu vorbesc curat romineshte ma rog parintsii mei au trait in alte timpuri dar acest lucru este reparabil. fii te rog mai atent cu clasificarea capoi chiar o sa-tsi sar in cap

  6. hmmmm:-?

    nush din ce categorie fac parte:))

    insa stiu sigur ca imi plac moldovenii ca tine :>

    >:D<

    ;;)

  7. is romanca-moldoveanca

    „pizza”

    😀

  8. asta ar insemna k io is baiat bravo? ;;) ..

  9. tu esti suuper baiat!

    :p

Lasă un răspuns

Nor de etichete

