Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Defecte

Nu doar bărbaţii încearcă ca disperaţii :)  să se apropie de femei şi ele fiind fiinţe umane încearcă să pătrundă în lumea bărbaţilor,însă sunt unele lucruri pe care femelele le fac inconştient iar nouă bărbaţilor ne displac.

E de ajuns să intrebi o femeie cum a fost azi şi poţi fi sigur că discuţia se va întinde pe durata a cel putin 45 de minute. Majoritatea femeilor adora să vorbeasca dacă le dai un subiect de discuţie, nu se vor mai opri. Şi nu e adevarat ca nu ne intereseaza ce spun, doar ca nu vrem sa stim ce au facut chiar minut cu minut.Şi stau şi mă gândesc acum poate  e mai bine că pălăvrăgesc…e mai bine decât să stai cu o fată ce aşteaptă să scoţi din ea câte o vorbă cu cârligul,personal mă omoară acest lucru.

De ce, oare, femeile nu se pot complimenta sincer intre ele?Toate femeile caută defecte la prietenele lor la prima fată văzută pe stradă…uneori îmi e interesant şi mie să văd cum gândesc,dar nu chiar la fiecare a 2 femelă de pe stradă.

La fel displace faptul că ele încearcă să aducă vorba despre foştii lor iar apoi cu o măiestrie deosebită se prefac că nu vor să vorbeacă despre asta.Dar totuşi nu înţeleg de ce fac asta?!Poate vor să arate că nu sunt de fier…nuştiu!

Îmi desplace la femei felul cum gândesc în momente de genu’ Unde Mergem Deseară? pot sta ore întregi în stradă pentru a se hotărî.

Femeia este o fiinţă tare a dreacu’ e foarte greu să o înţelegi şi să-i intri în voie.NU nu încerc să schimb femeile,e imposibil şi la fel nu neg că nu toate femeile sunt cum am precizat mai sus!Dar această categorie chiar te face să-ţi ieşi din fire!

V-am salutat

Comments on: "Defecte" (10)

  1. Daca tot esti curios cum gandesc fetele, te sfatui sa fii mai curios si la ora de limba romana… Poate o sa inveti sa scrii corect.

    • mde mă eu sunt analfabet!

      poate te împarţi şi tu cu mine şi-mi spui unde am greşit să corectez,dacă tot te deranjează gramatica mea!?

    • ma ,Andr4i ,stiai ca esti un geniu?
      Eu is de acord cu tine , omul asta care se chinue sa scrie un post ca sa placa noua , a comis o greseala , o greseala forte mica din toate greselile care le fac oamenii.
      Trebue sa-i luam capul pentru o greseala ? Si eu si el si tu si alti bloggeri fac greseli ,nu ai decat sa-i corectezi pe altii numai nu o face la noi pe blog.

      P.S.- va multumim voua profesorilor , celor ce sariti in capul nostru fiindca ati gasit o greseala ,multumim ca dati dovada de ineducatie.

      Poate …

  2. Baaa.. desteptule… m-ai bn ai baga un comment despre articol… >>>> Andr4i
    faza cu prima fata vazuta pe strada la care se cauta defecte… uff.. la mn e altfel.. dak o domnisoara e draguta, are parul frumos aranjat, machiata, cu hainele placut asortate.. pai kiar o apreciez.. de fiecare data cand mi se imtampla o spun k mi place… oare st anormala? sau bisexuala? anormala poate da.. da’ bisexuala… ai uitat sa adaugi faza cu „haina asta ma face mai plinuta” la care asteapta sa i se spuna k nu e asa, k e absolut superba… sau faza cum k prietenul o in oras.. la o ptrecere.. se machiaza, isi face coafura, kestii.. si dupa 2-3 ore.. cand aproape sa fie gata.. vine cu fraza „nu cred k mai ies :(” si asteapta sa o rogi si sa ii spui de 10 mii de ori k tutusi tre’ sa iasa si k arata bine, k nu s=a chinuit atata in zadar… da’ asa e nici ele Femeile nu stiu ce vor…

    • Ahaaaa >>😀 .. iaq d c ma rogi atita timp sa ies afara😀 xD Blin da kiar e corect .. adiq .. atita timp pierd pe cuafura – pin aleg in c ma imbraq .. si kind colo .. nu mai ies😀 ….
      p.s : Ehh .. Fetele astea .. c s-ar face baietzii fara ele ?😀 xD

  3. nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu …. Ramii Fara Poop😀 .. nuj num u .. da yo nu Supravetzuesq😀 xD .. p.s >> 4 LaQuisha… p.s2 >> hmm .. ne bagam in Spam ?😀

  4. daa.. daa… ce sa zic..😛😉

Lasă un răspuns

Nor etichete

