Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Dezorientat in spatiu.

Toti lucram pe automatisme, avem planuri in cap cum sa ajungem acasa, cum sa ajungem la scoala, etc. Dar ce te faci cand ai o adresa in mana si tu trebuie sa ajungi la ea in jumatate de ora?

Cam asta am patit eu. Aveam o foaie in mana cu o adresa si o mazgalitura ce se vroia a fi o harta, iar eu trebuia sa ajung acolo in jumatate de ora altfel mi-ar fi plecat profa de pregatire. Asa ca urc eu intr-un tramvai si ajung in zona apropiata locului unde ma chinuiam sa ajung.

Si ma pun eu pe intrebat…iau o blonda la vreo 20 de ani in primire si o intreb cu aplomb: „Strada Armeana stii pe unde e?”. Ea imi arunca o privire de genul „asta de unde a mai cazut?” si ma loveste cu un „Nu” sec fara sa opreasca din mersul ei parantezat. Dar nu-mi pierd credinta. Trebuie sa ajung acolo si fac pe dracu’n patru…

Si ma mut la babe. Rationamentul meu e simplu…orice are peste 70 de ani ar trebui sa aiba destula experienta incat sa cunoasca fiecare strada pe o distanta de 1 km. Ma apropii de o babutza la 1.50 m(daca nu aveam grija o calcam…) si o intreb cu toata politetea de care puteam da dovada in timp cu trageam dintr-o tigara. Mai bine nu o faceam…

Se apuca babetul si imi explica cum ca ar trebui sa merg 200 de metri la vale, sa fac la dreapta(sau la stanga, nici ea nu stia bine…) si apoi sa mai merg pana la posta si de acolo sa…Era mai ceva ca un GPS baba. Imi zicea strazile de parca ar fi trebuit sa le stiu pe toate in afara de cea pe care trebuia sa ajung.

Deja incepeam sa raman fara timp…Asa ca ma iau dupa instructiunile septagenarei si ajung pe la mama dracului intr-un loc in care parea ca nu poti ajunge decat daca sari dintr-un avion. Asa ca ma dau bine pe unul care isi repara Oltcitul si il intreb daca am mers ca prostul pana aici.

Omul ma da cu var si imi explica cum ca baba ma indreptase spre alta strada Armeana, aia pe care o cautam eu fiind in cu totul alta parte. Si uite asa mi-am facut eu picioarele praf…sa moara Bibi daca nu imi cumpar Gps.

Va pupa eu…

Lasă un răspuns

Nor etichete

