Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ori eu, ori ei…

Ca sa fie clar…nu-mi iau bilet nici sa ma taie cineva. Ma urc in tramvai/autobuz, ma asez pe scaun, cobor unde vreau, dar nu imi iau niciodata bilet. Fiindca stiu ca orice ar face controlorii nu pot sa imi dea amenda. Dar saptamana asta a fost culmea…

Luni plec la pregatire. Inainte sa urc in tramvai, o fetita bunavoitoare imi ofera biletul ei. Il iau eu, ma urc si ma asez pe undeva pe la mijloc. In fata mea se chinuia una sa composteze biletul, dar n-avea nici-o sansa la ce stil de indoire avea biletul ala in el.

La urmatoarea statie urca „baietii”. O iau pe asta la ture pana cand se pierduse de tot si o coboara la urmatoarea statie. Nici macar nu se uita la mine…eu ala care aveam bilet !

A doua zi am de mers doua statii. Ar fi chiar culmea sa imi iau bilet pentru atat. Asa ca urc in ceva si imi trantesc fundul intr-un scaun de ala moale captusit. N-apuc bine sa ma obisnuiesc ca vin 5 matahale si urca pe fiecare usa a autobuzului. Ma coboara pe mine, un mosh si doi gagii cam guralivi. Cand cobor din autobuz, unul ma recunoaste: „Asta l-am mai prins !”.

Asa ca ma intreaba colegul lui: „Baietzel, tu nu stii sa iei bilet?”. ca sa nu il las cu intrebarea in cap ii raspund: „Nu”. Ofticat de raspunsul meu incepe sa imi explice el procedura, ca trebuie sa ii dau banii din buzunare pana ajung la 20 de lei, daca nu vreau sa imi trimita amenda acasa. Ghinionul lui ca aveam in buzunare doar doi lei. Asa amenda sa tot platesti…

Si aseara, in timp ce veneam de  la alta pregatire ma urc intr-un tramvai. Ma pun in fata si vad doi gagii care prinsesera pe unul fara bilet si acum ii citeau pomelnicul prea cunoscut. Ca sa nu imi pierd aia 5 lei care ii aveam la mine cobor. Trag vreo doi dumnezei si ma urc in urmatorul tramvai. Si ma loveste norocul in asa stil astfel incat sunt si aici controlori. De treaba, ce-i drept…Totusi trebuie sa bea si gura lor ceva, asa ca raman fara 5 lei.

Va pupa eu…

Comments on: "Ori eu, ori ei…" (3)

  1. snowflake said:

    pai si cum daca te prinde nu te duce la cap de linie? asa se intampla in constanta

    • Nu ma mai duc pana la cap de linie…e prea mult de mers si se bazeaza pe puterea lor de convingere. Plus ca ce se intampla in tramvai nu stiu decat ei…deci e in avantajul lor.

  2. Am auzit ca se scumpesc iarasi biletele , eu si asa nu pre i-mi cumparam , dar acuma sigur nu mai iau nici un bilet 🙂

Lasă un răspuns

Nor de etichete

