Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Draga jurnale,

Ce faci?

Eu fac bine, mersi de intrebare. Ma cam doare gatul de cand mi-am pus lantul, dar nu-i nimic, stau si eu mai mult cu capul pe spate. Azi a venit un bulangiu la mine si mi-a intins un baston, ca cand m-a vazut cu capu pe spate si cu ochelari de soare a crezut ca sunt nevazator.

Dar nu-i nimic, am luat si eu bastonul si i l-am bagat intre picioare ca il vazusem ca merge cam aplecat si am crezut ca e impotent.

Astazi m-am trezit la 9.30 fiindca cocosul lu vecinu a inceput sa cante. Maine imi cumpar un pistol cu bile si il impusc in ochi, ca sa nu mai vada cand se face zi.

Ma duc in bucatarie, deschid frigiderul si…vine un aer rece. Atat! Nu mai gasesc decat o cutie de mustar inauntru. Ma duc jos sa cumpar ceva ca am o foame de rup stilu’. Ma intorc inapoi cu 2 eugenii si inca o cutie de mustar…atat mi-a dat de banii care ii aveam.

Mananc eugenii cu mustar.

Da diareea in mine asa ca ma bag in buda. Trebuie sa vopsesc din nou in baie, ca de la atatea eugenii cu mustar o sa-mi cada tot varul. Dar cel putin mor plosnitele.

La 12.00 ies pe strada la o runda de haladeala. Ma uit in stanga…masini. Ma uit in dreapta…unu care striga la mine sa merg mai repede pe trecerea de pietoni.. Si ma enervez. Pai ce, e trecerea masii? Nu ma reped spre el, fiindca ma autocontrolez. Trec strada si arunc cu o bordura in masina.

Nu reusesc sa agat nici o fetita, toate alea de am vrut sa le cuceresc mi-au zis ca au prieten si ca nu vor sa se bage in relatie. Una mi-a dat cu spray lacrimogen in ochi cand am insistat.

Acum ma culc ba jurnale, da mai vorbim maine.

Va pupa eu…

Lasă un răspuns

Nor etichete

