Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

De foarte multe ori am observat acest lucru!Pentru început să spun ce înseamnă băiat ca lumea.

Băiat ca lumea se divizează în două concepţii sau două viziuni…ca lumea în viziunea celor mai în vârstă ca tine sau  ca lumea în viziunea amicilor tăi😆 *(au şi ăştia viziune),şi culmea e că nu poţi fi acel băiat ideal concomitent.

Dacă bei cu prietenii eşti ca lumea!

Dacă fumezi cu pietenii eşti ca lumea!

Dacă îţi bagi p¤la în teme şi o f¤ţi cu prietenii la fel eşti ca lumea!

Mergi în fiecare week-end cu amicii la diferite petreceri o arzi tare şi la un moment dat dai de dreacu’ sau cineva dintre ai tăi se încaieră la bătaie … stai până la urmă şi  îţi umpli botu’ de sânge- da’ eşti ca lumea!

Dacă stai la PC şi joci cu prietenii online un joc oarecare,iar maict’a îşi spune să faci curat în cameră că e mai murdar decât la porci…o ignori şi ai tupeul să scrii pe chat la amicii tăi:Mă maicme’a mi-a spus să fac curat…şi am ignorato eşti ca lumea de 100 ori.(aici puţin am exagerat,mai există şi stima în tineri)

……

_________________________________________________________________________

Dacă nu consumi alcool eşti ca lumea (da camarazii se uită ca-m rău la tine aşai?)

Dacă nu fumezi cu ceilalţi eşti ca lumea (aceeaşi chestie)

Dacă înveţi bine eşti ca lumea (da’ de amici eşti considerat tocilar + nu ai timp să petreci cu ei)

Dacă te culci în fiecare seară la 21:00 sau care mai e ora exemplară eşti ca lumea (crezi că mai ai prieteni?)

blablabla…

Ştiu că veţi spune toţi că astfel de persoană nu are prieteni adevăraţi şi tot aşa…dar asta e realitatea,nu am întâlnit eu persoane  să fie exemplari în ambele viziuni.Postu l-am scris pe 50 % pe experienţă proprie,să nu credeţi că-s un nesimţit şi am numai prieteni falşi în jurul meu,amicii mei ştiu de îngăduinţă şi tot arsenalul pentru o prietenie ideală😆.

Deci,aveţi elipsoidul vostru pe umeri folosiţi-l şi nu vă lăsa-ţi influenţaţi 100% de semenii tăi.

P.S. Cînd eşti băiat ca lumea,lumea te i-a de prost…© Cumicu [Piesa Vorbele rănesc adânc]

v-am salutat

Comments on: "Cînd eşti băiat ca lumea,lumea te ia de prost…" (6)

  1. dar daca incerci sa unesti aceste doua calitati ca lumea pentru amici si ca lumea pentru maturi ?
    Sa fii un golan care stie sa beie sa se bata si toto data sa invete bine si sa nu o chiuleasca de la ore ?
    cred ca daca reusesti sa unesti aceste doua caracterizari esi cat de cat curat xD

    Poate…
    (sun)

  2. „…Sa fii un golan care stie sa beie sa se bata si toto data sa invete bine si sa nu o chiuleasca de la ore ?…”-tind Şi eu spre asta😆

  3. eu cam asa m-am straduit mereu sa fii , am stiut sa ma distrezi bine cu amicii , si la scoala ,la sfarsit de simestru din 9 si zece sa nu ies .. si cat de cat ,, ma simt corect xD

    Poate… (sun)

  4. stradadefluturi said:

    e asa… cel putin trebuie de combinat , insa asta nu prea ne iese la nimeni…😉

  5. Shtii c mi se pare ciudat ?O_o .. d c le spoonem prieteni daq nu ne accepta asha cum sunt – daq au interese diferite si prin fiind bun(Pentru ei)ar trebui sa merg Yo la schimbari dar nu ei ?! O_O .. Ciudat !!!

  6. cât de cât, însă sunt de acord cu „un bebelush”
    Prietenii adevăraţi nu te impun să fumezi, ei nu atrag atenţia la defectele tale sau chiar dacă, te ajută.
    Oricum, fiecare înţelege în felul lui))

Lasă un răspuns

Nor etichete

