Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

salut jmecherilor),citeam ştiri😆 pe un site informativ moldovenesc şi am găsit câtevai ştiri mai haioase

O persoană „se lăuda” că poate influenţa conducerea Centrului de Combatere a Crimelor Economice şi Corupţiei. Drept răspuns poate primi 7 ani de puşcărie şi o amendă de 30 mii lei-mare jmecher şi ăsta,mă ai un sac de ani da’ minte din P…

Regulamentul cu privire la transportarea pasagerilor cu microbuzul nu va fi deocamdată abrogat-mai este vre-o îndoire că e spălare de bani? oamenii merg în rutiere 7 pe un loc…
P.S Declaraţiile unui BlackT

ieri un conducator de rutiera 174 cu numarul de inmatriculare (C HD 741)

a numit clar si ofensator toti pasagerii rutierii sale „turci” !

Miscativa inapoi, turcilor !!!
am pozele sin salonul rutierei ! ea era deja plina cu pasageri ! dupa asa declaratii at trebui sanctionare administrativa !

mdea ai mult curaj tinere.

Organizarea alegerilor anticipate înseamnă destrămarea Alianţei pentru Integrare Europeană, declară Mihai Ghimpu-chiar nu am vrut să mă bag în politică da ăsta a fost numit preşedinte temporar dar acum nimeni nu poate să-i i-a scaunul de sub fund…mdea nu vă puneţi speranţe în politicienii că-s cu …multe  feţi.

Extern

Managerii unei edituri incearca sa afle cum de nimeni nu a observat ca unul din angajati a stat la birou, mort, timp de 5 zile, inainte sa-l intrebe cineva daca se simte bine-a fost descoperit de către servitor care l-a îtrebat de ce lucrează şi în week-end,Era Emo? de nu-i trăgea nimeni atenţia.😆

Concediu de maternitate pentru când îţi naşte pisica- şi veterinarul ce face…stă numa’n concediu?!

Nu obişnuesc să citesc ştiri dar azi chiar m stat vre-o 20 min şi am mai citit ce se întîmplă prin lume,mă mai informez şi eu să nu mor neinformat😆

v-am salutat

Comments on: "Ştiri…haioase da’ adevărate" (2)

  1. lOooool .. alea din Exterm mau dat Gata😀 :)) .. Da iaq Faza cu Ruta 174..imi pare rau num de SHofer-ca lumea asta kiar is cam de „paroda”neintzelegatoare .. ma prind cu asemenea situatzii mai in fiecare dimineatza🙂 .. ma vad urcat in Ruta dupa care imi ia vreo 3-5 minute sa trec de oamenii c se inghesuesq ca oile la turma ( ma scuzatzi de comparatzie )care stau in BOTUL RUTIEREI … Si ar fi de intzeles daq coboara-da asha .. ma vad ieshit inaintea lor .. insa ei oricum Stau – Stau in BOTUL RUTIEREI😀 deshi scaunele din spate sunt libere😀 .. e marog – c sa-i faci.. asha e deprins Moldoveanul–NU Ii place in Fund si Gata😀
    p.s : nice one .. kiar mi-a placut .. deshi st mic pt a deveni critic😀 xD

  2. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

Nor etichete

