Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Noaptea . . .

De obicei iubesc sa stau si sa meditez ,sa meditez singur undeva in natura ,undeva unde sa fiu doar eu si cu gandurele mele.
Mai des meditez noaptea in intuneric in linistea serii, privesc in podul intunecat . Asta noapte simteam ca ceva ma pune pe ganduri ,ma gandeam daca tot am trait 16 ani de viata ,mai corect am trait 9 ,cei lalti  7 am primit educatie ,deci daca am trait si eu cat de cat acolo: Am lasat ceva de folos in urma mea? Am un viitor ? Cum voi arata peste vrio cateva zeci de ani ? Cine voi fi?

Nu mi-am raspuns nici la una din intrebari , dar am oprit timpul pe un minut si am realizat ca EU sunt EU ,si nimeni nu ma schimba , am realizat ca mereu ma stradui sa fac un bine ,am realizat ca sunt un egoist deoarece ii invinuesc pe altii ca-s prosti ca-s cocalari etc etc.
Am realizat ca-mi iubesc viata , si ma stradui sa mi-o  traiesc din plin. Am realizat ca iubesc natura ,diminiata ,weekend-ul  ,internetul ,bogul nostru si multe alte lucruri .
Iubesc cafeau de diminiata fara zahar bauta la balcon sau intr-un bar ,iubesc ciocolata , iubesc sa pozez tot ce-i frumos ,iubesc la nebunie calatoriile intr-un grup foarte mic de persoane ,iubesc raza de soare care ma mangaie diminiata prin geam ,iubesc sa stau in ploaia calda de vara ,iubesc sarutul amar ca o ciocolata ,iubesc muzica buna care poate sa-mi mangae durerea/fericirea ,iubesc diminetile innourate de toamna ,iubesc frumosul ,iubesc zilele de primavara ,iubesc sa beau Cola fara gaze ,iubesc Moldova si limba romana.
Da, sunt in zodia berbecului in anul cainelui ,sunt o fire romantica si puternica, iubesc sa privesc lumea prin culori.

Comments on: "Noaptea . . ." (6)

  1. am şi eu mania asta…noaptea gândeşti altfel,am observat de foarte multe ori…şi te simţi altfel,probabil se secretă vri-un hormon secret xD.

  2. xxxxxxxxD (sun)

  3. Frumoasa descriere🙂 Continua sa scrii…scrii bine😉

  4. ăăă ,multumesc (sun)

  5. Nu-i nimic mai plăcut ca „dulcea” şi calda ploaie de vară…

  6. Aceiashi problema o am si eu, noapte sint plina de inspiratie, shi m-apuca meditatiile, ziua cind recitesc imi vine sa rid la ce disperatii am postat!!!!!!!!!
    p.s. imi place cum scrii.dont stop!;)

Lasă un răspuns

Nor etichete

