Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Mai mergi la club?!

Mi s-a făcut dor de un club de noapte ,nu am mai fost p’acolo de vre-o 2 săptămîni.Stau  şi mă gândesc da’ cei aşa bun în clubu ăla de 2 bani?!Prietenă nu am ca să merg să-i satisfac plăcerile ei p’acolo sau să stau eu pe scaun iar ea să-mi danseze senzual în faţa mea de parcă’aş fi într-un strip-club.

Ce văd eu în cluburile de azi…văd doar degradare şi îmi plac doar cei ce au au luat-o în cap,îşi bag p¤la în muzică şi dansează în ritmul lor.(îmi plac din motiv că şi eu mă încadrez în această categorie :lol:)

Fetele rămân mereu aceleaşi doar că de fiecare dată stau la mese diferite,probabil analizează clubul din diferite puncte de vedere….cine ştie?!O dată în lună se mai face update şi mai apar feţe noi.

A…şi în cluburi asişti la o prezentare de modă gen Giccu,Spuma,ADIBAS etc.Dar dacă ai bani prea mulţi poţi alege şi un club mai prestigios şi să vezi şi lucruri originale….dar nu cred că face să arunci banii la intrare şi să stai toată seara cu un pahar de whisky şi să dai din cap iar la un moment dat să ameţişti fiindcă deja eşti beat.

Eu prefer petrecerile cu prietenii,cele cu multă băutură şi cu multă veselie iar după ce se termină tot poate mai întrăm şi într-un club de noapte.

v-am salutat

Comments on: "Mai mergi la club?!" (4)

  1. daaaa , ai dreptate …. astea-s renumitele cluburi din moldova , si persoanele din ele … printre care ne incadram si noi😛

    Poate… (sun)

    • voi inq mai mergeti prin cluburi din astea moldovenesti?!?
      prefer mai bn un concert rock in aer liber.. sau un open air… decat kKaturile astea de cluburi fitoase si ridicole (parerea mea)😉

  2. Da..păcat că se organizează rar de tot concerte rock sau open air’uri…
    Oricum în cluburile de noapte vezi săptămânal acelaşi tablou: fete care aşteaptă să agaţe, care fumează, piţipoance cu P mare xDD, băieţi care abia se mai ţin pe picioare, bătai [păi cum fără asta?], ochi vineţi şi muuuulte, muuulte altele.. Şi necătând la asta, mergem şi noi în aceste localuri, că doar pe ăstea le mai avem. În fine, relaxaţi’vă, pentru că acasă o să staţi când veţi fi bunici xDD
    sun*

Lasă un răspuns

Nor etichete

