Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

În fiecare zi mă confrunt cu nişte convorbiri telefonice pe cât de stupide pe atât de amuzante.Sunt adept al convorbirilor inteligente şi „culturale”,adică dacă-mi vei suna nu vei primi un Alo mă cine-i acolo? , dar un răspuns pe cît se poate de simplu.

Vă voi arăta cît de stupidă e lumea la telefon şi nu sunt poante inventate sunt cazuri cu care m-am confruntat eu.

  • Primul cel mai popular:

El:Alo.

Eu:Da

El:Cine-i colo?

(măta boule…oare cine poate să fie? …cel care-l suni)

Eu:De cine ai vevoie?

El:Cine-acolo? (cu un ton enervant)

Eu:De cine ai nevoie?(calm)

El:ăăăăă…(îi spune cuiva de alături) şi număr nei dat c o răspuns un mujîc nipaneatnîi?

Şi pune receptorul!

nepaneatnîi=care nu l-am înţeles

Oare eu sunt cel neţeles?Nu tu eşti retardatul care stă la telefon ca la telegraf?!

  • Dar unde’am nimerit?

Eu:Alo.

El:Da’unde’am nimerit?

(cu degetu’ în *** ai nimerit)

Eu:De cine ai nevoie?

El:ăăăă…mă scuzaţi.

Bucură faptul că-ţi mai ceri scuze, dar tot eşti prost.

  • 3.

Eu:Alo.

Ea:Alo…da mămica e acasă?

Eu:Dar cine o caută?

Ea:Dar unde e?

Eu:Dar cine o caută?

Ea:Dar nu importă…dar unde e?

*(importă Moldova chibrituri din Ucraina,contează ar fi corect)

Eu:(deja enervat)Nu ştiu unde e.. pun receptorul!

–––-

Peste 2 min…sună iar.

Ea: Alo…Aurel asta ****** da Mămica undei?

Eu:Nu ştiu unde e,prezentaţi-vă de altă dată! (cu un ton ridicat)

Iar apoi îi spune mamei că eu nu ştiu să vorbesc pe telefon,că nu sunt amabil şi că nu vreau să spun unde e mama.Are vre-o 40 ani da’ degeaba…în ceea ce priveşte convorbirile telefonice.

  • 4.

(Numărul telefonului meu de acasă este asemănător cu cel de la gară…nuştiu care gară auto sau de trenuri.)

Eu:Alo.

El:Alo gara?

Eu:Nu (enervat…se întâmplă des acest lucru!)

El:ăăăă…da unde asta?

(în măta boule!)

Eu:De cine aveţi nevoie?

El:ăăăă…da’ la gară ce număr e?

Eu:Nuştiu.

El:(cuiva de alături)-ţ-am zîs c îi 23216 nu 17…ăăă.

Pun deja eu receptorul.

  • 5.

Eu:Alo.

Ea:Bună ziua.

(ooo cineva mai inteligent)

Ea:Se poate pe Svetlana? (mama)

Eu:Nu se poate.(zâmbind)

Ea:(la fel de amabil)De ce?

Eu:Că pe ea nu se poate…dacă sunteţi prea grea?! (rîzînd)…la telefon o chem da pe ea nu vă dau voie.

Ea:ăăă…bine(zîmbeşte şi ea)

…..

  • 6.

Am obişnuinţa  să răspund cu Pronto sau Yoooo! de când mi se întîlnesc proşti la telefon.

Eu:Pronto

Ea:ăăăă….

Eu:Clar…Arivedercci (rîzînd în hohote)

  • 7.

Eu:Yo (tare)

El:Hohoho jio ce faci?

Ăsta era un prieten de-al meu şi şi-a dat seama. 😀

Nu neg sunt şi eu uneori vulgar pe telefon dar nici întratât.Purtaţi convorbiri telefonice inteligente şi urmăriţi simţi efectul.

v-am salutat

Comments on: "Convorbiri telefonice stupide" (11)

  1. pai numarul de telefon 23216 nu e din Straseni?

  2. maaama, ce situatii… xDDDD
    la mn suna o doamna(vorbitoare de limba rusa) si cum ridicam receporu’ spunea: алло, мама папа дома есть? xD

  3. Cea mai tare faza e cint CINEVA te suna pe telefonul Fix si te intreaba serios : Da unde eshti ? =))

  4. cea mai inervanta intrebare e atunci cind te suna cineva acasa si te intreba daca esti acasa
    nu is la magazin credca

  5. […] – O zi obisnuita,compusa din 24 de ore Top2- Convorbiri telefonice stupide Top3- Despre Ora Pamantului Top4- Si dragostea se toceste Top5- Stadiile betiilor Top6- Defecte […]

  6. Faza cu arivedercci e tare@!!!!! de pronto am mai auzit, bunica mea obisnuia astfel sa-mi raspunda=))

Lasă un răspuns

Nor etichete

