Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Aşa mamă, aşa fiică.

E greu mă sa fii pitzipoanca…e greu ! E greu să fii şi urâtă şi proastă în acelaşi timp. E şi mai greu să nu îţi pese de toată lumea care se uită la tine ca la OZN-uri când treci strada.

Da e şi mai greu, când măta e la fel !!

Ca să nu mă condamnaţi, să ziceţi că mă iau de fosilă aiurea…uitaţi-i puradeii :

Două picături de apă  sunt mama şi fiica. La ele până şi crmomzomii sunt cocalari. Lăsaţi-mă vere până nu dau la ratze.

Va pupă eu…

Comments on: "Aşa mamă, aşa fiică." (4)

  1. da. asa mama asa fiica
    nu m-as mira ca peste cativa ani s-o vedem si pe fetita aia cu un deget in gura si cu tate siliconate.🙂

    • Eu o vad cu toate gaurile ocupate si plina de bani in curand …am eu asa o presimtire ca asta e idealul ei..

  2. onlymefuckingright said:

    beah!!!!mi-e greaţă!………..

  3. Bătrânei din prima poză i.a ruginit aurul de la gât.
    În fine, nu asta e ideea.
    Cel mai „straşnic” e că apar din ce în ce mai multe poze de genu „mama şi fica”.))

Lasă un răspuns

Nor etichete

