Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Asa da !

Imi pare rau ca nu am mai postat in ultimul timp. Pur si simplu, calculatorul a refuzat sa mai dea randamentul de care aveam nevoie, asa ca m-am rezumat la a viziona filme pe el in ultimele zile.

In alta ordine de idei…sunt tot felul de siteuri realizate de tot felul de oameni. Sunt site-uri facute in scarba, de oameni care cred ca netul nu e plin de cacaturi, sunt site-uri care ofera putin, insa sunt ticsite de reclame si sunt site-uri adevarate realizate de oameni care chiar se dedica.

Mie nu-mi place sa pup in fund. Nu suport sa il lingusesc pe unul pana il umplu de bale. Dar apreciez cand vad ceva de calitate. Si imi place sa impartasesc si cu altii ceea ce gaesc eu.

Spre de exemplu  http://ianculescul.com/ . Un site de care nu prea ati auzit, fiind acoperit de toate cacaturile mult prea mediatizate care scot pieptul in fata.

Vrei sa afli ce sa faci ca sa saruti o celebritate? http://ianculescul.com/2010/04/cum-sa-saruti-o-celebritate/

Vrei sa pleci din Romania? Are si el o parere destul de interesanta… http://ianculescul.com/2010/03/tinerii-care-pleaca-din-romania/

Doar intra…daca nu iti place, poti oricand sa strambi din nas si sa continui sa te uiti pe cancan. Dar cred ca o sa iti placa…

Va pupa eu…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

