Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Sa nu va luati de pereti.

Poti sa faci multe la nervi. Poti sa iti violezi vecina, poti sa iti bati nevasta, poti sa te imbeti…eu am dat un pumn in perete !  Recunosc ca am iesit in pierdere, fiindca nervii pe care am incercat sa ii revars intr-o bucata de ipsos vopsit s-au transformat intr-o durere de mana si o borta in perete.

Degeaba am lipit cu scotch un orar peste gaura…pedagoga vrea peretele reparat. Si ii dau dreptate, dar vrea sa il repar eu !

Nimic mai simplu. Daram o bucata de perete, il iau cu mine ca proba de vopsea si plec la magazinul la care, acum cateva saptamani, se calcau in picioare sute de disperati dornici de bormasini si var ieftin. Mister Bricolage.

Stau vreo doua minute pana nimeresc usa potrivita pentru intrare, fiind doua usi cu doua scopuri diferite. Una care sa te lase sa intri si sa iesi si una pusa la deruta. Dupa ce m-am asigurat ca aia din urma e chiar pusa de forma si nu are nicio intentie sa mi se deschida, intru pe usa nr 2.

Inauntru liniste. Odata trecute bormasinile din stoc nu le mai chioraiau nici matele casierilor. La raionul cu vopsele ma salut cu gagiul de freca niste menta vrac si scot bucata de perete din buzunar. Asta se uita lung la mine si apoi realizeaza ca nu eu vreau sa ma vopsesc ci peretele.

„Du-te si vezi ce cod are culoarea peretelui”. Asta a fost fraza cu care si-a demonstrat el utilitatea. Pai daca tot esti pus acolo, daca tot ramai fara menta intr-o ora daca o mai freci pe stil turbat, macar coreleaza si tu un cod amarat cu o culoare.

Gaseste el codul, il baga in calculator si ii cer cantitatea cea mai mica posibila. Care la el insemna 4 litri. Care la mine insemnau vreo 40 de lei. Cam cat primisem eu pentru o saptamana de trait la camin. Si care disparusera misterios dupa doua zile:D.

Asa ca i-am multumit cu toata sila pe care o puteam afisa, m-am dus si mi-am luat un intrerupator, care oricum era si el util prin camera mea, si mi-am luat zborul prin usa care aflasem ca se deschide daca te apropii de ea.

Asa ca borta din peretele meu inca mai persista, si probabil ca o sa mai persiste pana cand o sa se hotarasca cineva sa imi dea cata vopsea am eu nevoie. Sau pana ma da afara din camin pentru distrugerea proprietatii. Oricum ar fi, parca se simte mai aerisita camera acum.

Si are si acustica misto.

Va pupa eu…

Comments on: "Sa nu va luati de pereti." (3)

  1. „Si are si acustica misto.” Se aude ce fac vecinii? xDD
    ce fel de pereţi sunt acolo..din „carton” vopsit?

    P.S.Tare posul!!!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

