Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Tu esti mai bun?

Razi de pitzipoance si de curul lor ce tine prim planul tuturor pozelor. Razi de cocalarii care au alergie la lumina si noaptea. Razi de toti cei pe care am ajuns sa ii categorisim ca fiind retarzi.

Dar te-ai gandit vreodata cu ce esti mai bun decat ei? Pentru ca si ei se pot abtine sa nu isi faca pozele spanzurati de o oglinda. Nici faianta din baia lor n-are nevoie de sprijin.

Si-ar putea scoate si ei ochelarii si ar putea sa imbrace alte haine, ar putea avea alta frizura, iar atunci eticheta de cocalari/pitzipoance ar disparea de pe spatele lor. Pentru ca ei, practic merg cu o placuta pe spate pe care scrie „Sunt prost si ma laud !”

Dar ce nu poate face nimeni din cei de mai sus este un gest nobil. Asta defineste cu adevarat eticheta pe care nu o pierd dupa ce se schimba la exterior.

Asadar tu esti mai bun/a ca ei?

  • Tu ai fi de acord sa iti donezi organele daca se intampla o nenorocire?
  • Tu te-ai opri din drum sa ajuti un batran care a cazut pe jos?
  • Ai umili pe cineva care este deja la pamant?

Sau esti un alt cocalar care se ascunde sub protectia unui ecran si a unui nick name?

Nu uitati sa vizitati si https://carutza.wordpress.com

Va pupa eu…

Comments on: "Tu esti mai bun?" (8)

  1. cool post ..
    chiar ash raspunde la intrebari :
    *ash dona organele …pentru perosanele dragi precis insa p/u unul strain voi face in dependentza cat de grava e situatia
    * p/u un batrin kare a cazut jos mash opri 100 % …
    * ultima …nope … insa daka ar ajunge sa o fak , mar mustra ffte mult constiinta si mahs simti a naibii de vinova

  2. sincer, fac orice ce ține de ajutor și susținerea aproapelui, însă cu organele, ”să am pardon” nu le dau decât familiei mele, restul – pofta-n cui!!!!
    sincer, tu ai dona un rinichi de-al tău bunicii mele care a suferit în urma Cernobălului?? a afost și asta o catastrofă, ai da? EU SIGUR NU, și chiar dacă ar fi o fată de 18 ani – nu vreau rinichiul meu să ajungă prostituat….
    scuze dacă am fost prea dur 🙂

    • Nu..dar mi-as dona rinichii unui copil care ar muri fara ei, pentru ca, daca eu imi pierd viata, macar sa o salvez pe a altuia.
      p.s. Persoanelor batrane nu li se face transplant de organe, deci bunica ta iese din calcul.

      • odată ce îți donezi un rinichi, deja nu mai ești om sănătos, iar viitorul tău ține de noroc, de ce să sacrific 2 vieți când una e deja sacrificată?
        chiar eu să fiu în această situație, aș accepta doar de la o persoană care a realizat ceva în viață și deja viitorul îi este asigurat, nu aș lua niciodată de la cineva care abia vrea să facă un pas important, mai bine dializa decât distrugerea unui viitor…
        dacă nu accept această idee sunt poponar?? eu nu cred, pur și simplu așa sunt eu, chiar și în biblie scrie, ajuta-ți aproapele, și tot acolo este spus – a-ți lua viața este cel mai mare păcat, deci… ce să aleg?? poate sunt păcătos, dar viața nu o pot da pur și simplu…
        Apropo: î-mi place blogul tău, succes în continuare!!!

      • Treaba nu e asa cum spui tu. oamenii asteapta ani de zile un om care sa isi ofere organele spre donare, pentru a putea trai o viata ca lumea.
        Pentru ei e vorba de totul sau nimic. Prefera oricand sa riste sa nu se mai trezeasca decat sa mai traiasca inca o zi cu dializa. Plus ca, de xemplu, fara inima nu prea se cheama dca traiesti. Dar avem doua opinii diferite si nu o sa te conving nici eu pe tine, nici tu pe mine:D
        Mersi de aprecieri.
        Bafta !

  3. adresa de contact pentru http://promovare-siteonline.blogspot.com/ este ontactpromovaresite@gmail.com . ofera este scisa pe blog in meniul „cat ma costa?”

  4. 1. Nu-mi ascund numele.
    2. Încă de cîţiva ani am spus că aş semna în orice moment un act unde se spune că pot să donez organele mele în caz de se întîmplă ceva cu mine.
    3. Depinde de la caz la caz.

  5. eu as dona) o bucata de ficat spre exemplu oricum se regenereaza.. insa dintii m-ar interesa persoana care necesita transplantul daca este un betivan/betivanca atunci el/ea singur/a isi merita soarta in cazul bolilor cronice nu as ezita prea mult) cit despre un batrin cred ca acelasi cocalar sau pitzi s-ar opri sa-l ajute, sare din lista, milostivitatea o avem in noi toti) de umilit nu as putea cum se spune „лежачих не бьют”))
    P.S. bun articol. Bafta!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

