Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Bine v-am gasit

Nu am mai scris de 2-3 saptamani , da nu-i p’ asta.
Deci cand am venit de la Italia, si am stat acolo cam vrio 6 luni , in sfarsit m-am simtit la un loc mai cunoscut.
Publicitatea de la radio ,era ceva cunoscut . Noroiul dupa ploaie , nu era neaparat sa-l vad nu-mi era dor de el.
Dar mirosul de iarba, chiar mi-a placut.Patul , patul era problema ,de el imi era dor xD. Da, drumurile noastre faimoase , parca mergi pe un camp minat .
Nu stiu acum , ca sunt in Moldova , is tare ocupat : scoala , temele , antrenament , munca pe acasa si putin sport. Nu stiu daca am sa scriu asa de des si de bine pe blog. Or cum imi era dor de voi. De foarte multe ori aveam idei de postari, dar ne avand internetul la buzunar pana acum , nu aveam posibilitatea sa scriu . Uite ca acum am si NET.

Va pup , mi-a fost dor.

Poate…

Comments on: "Bine v-am gasit" (4)

  1. de kind am venit DIN Italia

  2. Bine ai venit)

  3. Asta e. Când n-aveam blog..aveam mii de idei, acum nimic xD
    [Trebuia să le înregistrezi undeva]

    P.S.Trăiască Moldtelecomul!!!xD
    (sun)

  4. cin am venit DIN italia dar nu DE LA italia

Lasă un răspuns

Nor etichete

