Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Tărăboi în noroi!

Plouă de ieri…nu plouă tare, aruncă caţiva stropi însă e posomorît tare afară că nici nu vreau să mai ies din casă!
Îmi place ploaia de numa’ pe trotuar da’ mă omoară noroiul, nu ştiu cum suportam să mă bălăcesc în băi cu noroi la 5 ani cand toate drumurile erau ale mele, dar acum nu-l suport. Mă omoară să spăl încălţămintea de trei ori pe zi, mă omoară să merg pe drum sărind ca o balerină şi riscînd să mă împiedic să dau cu nasu’n noroi.

E mijlocul primăverii da’ parcă’ i toamnă,cînd va fi soarele ăla şi pe plaiul meu… 😆

v-am salutat şi…priviţi şi voi meteo mai des! 😀

Comments on: "Tărăboi în noroi!" (3)

  1. …sau fetele de la meteo… 🙂

  2. aceeaşi problemă.
    Îmi place ploaia, însă nu şi amestecătura aia de apă cu pământ, care se lipeşte de încălţăminmte…
    xD

Lasă un răspuns

Nor de etichete

