Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Prostituez laptop si k800i.

Treaba e simpla. Stau la camin, asa ca nu prea am net. Rar cand mai pun mana pe un laptop cat sa scriu un post pe blog si sa imi verific mailu’. Asa ca profit de orice okazie si il ajut si eu la randul meu pe cel care ma ajuta…

Deci…

Colegul meu are nevoie in stil urat de bani si e in stare sa isi doneze laptopul de pe care scriu eu acum si k800i – ul lui pentru uimitorul pret de 1899 lei. Nici un leu mai mult😉.

Laptopul e pizda Toshiba Satellite Pro L300…nu are nici o zgarietura, il are de 2 luni, cu garantie pe viata.

Are procesor de Intel Core 2 Duo cu frecventa de 2.2 ghz, 160 gb hardul, 2 gb de Ram si 1024 placa video. Destul ca orice gamer pasionat sa isi linisteasca fanteziile.

In plus, fata de varianta standard a laptopului, colegul meu i-a facut upgrade la acustice, asa ca acum se aude mult mai real, iar daca il mai puneti si la un sistem, atunci chiar ca o sa simtiti diferenta.

Telefonul mai are si un card de 1gb, casti originale + extensii la el, cutie si cd orginal  si o camera prea reala pentru cei 3.2 mp ai ei.

Ca demonstratie, aveti laptopul in poza, facuta cu telefonul. Telefonul nu poate fi pus in poza, ca nu prea am cu ce sa le fac poze.

Orice aveti de intrebat ma gasiti la alex93tiger . sau la telefon 0743 396 712. Ba da nu ma stresati la 2 noaptea, acum ca v-am dat nr !!!

P.S. Acest post nu este pus doar ca pasionatii de calculatoare sa o dea la laba. E treaba serioasa , asa ca prezentati-va si voi cu oferte serioase.

P.S.S. Aveti aici si linkul de la okazii pentru o descriere mai detaliata decat ce v-am insirat eu aici. www.okazii.ro/catalog/40744564/Laptop-Toshiba-Satellite-Pro-L300-K800i-Urgent-.html

P.S.S.S. Va place patura??😀 E a mea😀

Va pupa eu…

Comments on: "Prostituez laptop si k800i." (2)

  1. Stai la negruzzi :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

