Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Baa..urla foamea in mine.

Urla ceva in mine. Nu, nu e strigatul constiintei, ci e strigatul stomacului care a terminat de digerat si ultima picatura de mancare, iar acum cauta ceva nou, altfel promite sa isi bage pula si sa intre in greva. Oi fi eu deregulat genetic sau mai stiu eu ce, dar stiu sigur ca ceva in mine nu e in regula. Pot sa stau o zi intreaga cu mancarea langa mine, iar eu sa ma uit la ea si sa nu o bag in seama. Dar daca da naiba sa fiu treaz la 12 noaptea, cu caminul incuiat, cu pedagogul dormind si fara nicio sansa de a cersi ceva mancare, atunci sigur stomacul meu da spectacol.

Zgomote, rugaminti amenintari cu tortura…totul pana cand inchid ochii si ma gandesc ca picii din Africa considera mancare si un vierme feliat si stropit cu niste praf. Atunci foamea se opreste, stomacul isi ia somn, asteptand forte proaspete de dimineata.

Acum, nu stiu ce puteti sa va cumparati voi de 15 lei, cat sa supravietuiti o zi, dar daca i-ati avea in mana sunt sigur ca prima voastra optiune n-ar fi niste mamaliga, combinata subtil cu 3 sarmale imprastiate astfel incat sa dea senzatia de volum (un fel de Head & Shoulders al sarmalelor). Si probabil ca nici o cana cu ciorba combinata cu niste orez care pluteste gales nu v-ar incanta prea mult.

Sincer sa va spun nici eu nu ma pun in cap pentru delicatesele de mai sus. De asta nici nu prea dau cu prezenta pe la cantina, dar cazurile disperate necesita solutii disperate. O alta masura disperata rau, este sa ma gandesc la mancarea care m-ar pune in genunchi si care m-ar converti la evrei doar sa o gust o data la vreme de foame. Si in timp ce fac asta imi aprind o tigara. Asa cel putin ii dau pleasca creierului in timp ce eu ma delectez cu fum de firma. Dar asta e pentru flamanzii avansati…

Ma uit la gaura din perete si tot ce imi vine in cap este o pulpa de la kfc, iute pana la lacrimi si cu un suc care sa iti clateasca gatul. Apoi mai clipesc odata si imi revine in fata ochilor gaura din perete ce promite sa ma dea afara daca nu o acopar.

Si mai am jumatate de ora pana la masa…

Va pupa eu.

Comments on: "Baa..urla foamea in mine." (2)

  1. AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    deci nu’ti dai seama cat am putu sa rad!! =))) imi place maxim felul tau de a descrie*

Lasă un răspuns

Nor etichete

