Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Te-ai gandit vreodata cat de liber esti de fapt? Te simti in largul tau cand ai aceeasi rutina timp de 10 ani? Cand a fost ultima oara cand ti-ai calcat pe inima si ai tras o besina in timp ce erai inconjurat de oameni, iar cand toata lumea se uita curios la tine, tu sa dai vina pe unu care asculta muzica ?

Niciodata? Asta pentru ca esti blocat din punct de vedere social la stadiul de molusca. Nu faci nimic de frica repercusiunilor si astepti momentul potrivit ca sa spui ceva. Si acel moment nu vine niciodata, iar tu nu faci decat sa ramai acelasi banal lipsit de opinie.

Ca pana la urma „faima e trecatoare, dar obscuritatea e vesnica”. Si nimeni nu poate sa ti-o ia. Asta e bine la lucrurile de cacat care te fac sa te simti bine (lenea, banalitatea, frica). Nimeni nu ti le poate lua. Si tu poti trai linistit lenevind pe un pat, fara sa te chinui sa iti impui opinia si altora.

Ati auzit vreodata de oameni care au trecut prin experiente ingrozitoare ca apoi sa poata sa isi recladeasca viata mai sus decat au fost vreodata. Oameni care au scapat printr-o minune din acidente de masina, au realizat ca au primit o noua sansa la viata si au profitat de ea cum au stiut mai bine.

Voi de ce aveti nevoie pentru a incepe sa profitati de viata voastra?

Va pupa eu…

Comments on: "O viata ai…si e un privilegiu, nu un drept." (3)

  1. Astazi, jumatate din liceu a plecat la un teatru , ca sa chiuleasca. Din pacate nu am avut bilet sa pot pleca si eu. Asa ca am sarit de pe geam impreuna cu un coleg si o colega. Cineva ne-a turnat si luni ne asteapta vreo ora de morala din partea directorilor. Dupa ce scap de morala aia va spun eu exact cum e sa fii liber 🙂

  2. Frumos scris. Multi functioneaza in societatea noastra ca niste roboti. Rareori un individ se uita in afara cutiei in care traieste si rareori isi pune intrebari precum „care e rostul meu?” „ce vreau sa fac in timpul care mi-a mai ramas, pana mi se taie filmul definitiv ?”

    Uite, citeste ce am scris despre subiectul asta si eventual sterge commentul daca ai impresia ca imi fac reclama pe blogul tau 😛

    http://deceneu789.wordpress.com/2010/06/07/ia-ce-e-mai-bun-de-la-viata/

Lasă un răspuns

Nor de etichete

