Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Nu sunt critic de muzica. De fapt nici nu stiu sa cant. Daca ma lasi singur si ma pui sa cant o melodie probabil ca o sa iti fuga vopseaua de pe pereti si o sa iti moara toti soarecii din casa de la sangerari interne.

Dar ce imi place, imi place. Si daca mi-am bagat ceva in cap acolo ramane pana dau reset la sistem.

Eurovision 2010. Daca ar fi fost in Romania, sincer nu m-as fi uitat nici ars cu tigara. Stiu cum fac treaba romanii asa ca nu vreau sa castigam niciodata Eurovisionul. Macar sa ne pastram gramul de demnitate ramas. In schimb Norvegia a facut un spectacol genial…

Cu privire la melodii…faine, faine de tot.

Lena – Germany  urata care a luat locul I

O melodie care te prinde de urgenta. Pustoaica e mortala la propriu. Are o energie care te cuprinde. Dar piesa nu ma da pe spate…versuri cuminti ale unei hormonate cu capu’ sus de tot. 10 pentru interpreta, 8 pentru piesa.

maNga – Turcia piesa care a iesit in fata Romaniei la vreo 8 puncte.

Nu imi plac astia…chiar nu imi plac deloc. Rockul mai merge asa si asa, dar interpretii chiar ma oftica. Ma oftica si ca Paula s-a clasat sub uratii astia.

Paula Seling &Ovi – Playing with fire Romanicaaaa….

Singurul motiv petru care nu au luat locul 1 este fiindca au reprezentat Romania. A, si fiindca Paula nu are fata lui Lena. Totusi, un plus pentru romanca fiindca a avut pantaloni de piele😛 Locul I pentru mine.

France – Allez ola ole Reprezentantii gayilor…

Nu ma intereseaza ce loc au luat astia…mi se rupe…o intrebare am.

Franta e mandra ca o reprezinta niste baieti care du din cur in fata audientei?

Gasiti toate melodiile in dreapta in playlistul de acolo.

Va pupa eu…

Comments on: "Eurovison 2010. Parere proprie…" (1)

  1. Melodia Paulei a fost foarte frumoasa. Mi-a placut mult si reprezentanta Ucrainei si Spania.

Lasă un răspuns

Nor etichete

