Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ma uit la tenis cand am timp. Imi place eleganta marilor jucatori, imi place sa urmaresc „clasicele”. In restul anului grand-slamurile ma prind plecat in camin, fara nicio sansa de a vedea vreun meci. Poate doar la radio…

Dar nu conteaza, pentru ca stau acasa suficient cat sa prin cel mai frumos turneu de tenis. Wimbledon. Un meci la wimbledon are de toate. Viteza, drama, spectacol, eleganta, simplitate. Este turneul care inspira prestanta, care arata lumii cum ar trebui sa arate fiecare turneu de tenis.

Ieri a inceput, dar a fost suficient cat sa produca doua thrilere. Federer v Falla si Djokovic v Rochus.

5 seturi pentru Federer pe iarba. In primul tur. Cu un jucator de care nu a auzit foarte multa lume. Nu am vazut meciul asa ca nu pot sa ma pronunt, dar dupa 2 seturi Roger era condus cu 2-0, iar setul 4 l-a castigat la tie-break. Asta inseamna ca a stat cu cutitul la gat pana in ultimul set. Unde probabil ca Falla a cedat fizic si psihic si a capitulat urat, cu un 6-0 sec.

Djokovic. O figura de jucator. Castiga cand te astepti mai putin, dar pierde uneori cu jucatori de care n-a auzit nici el. Aseara a fost inca o demonstratie a farmecului lui Nole. Mingi splendide urmate de duble greseli cu mingi trimise in careul gresit. Puncte de geniu castigate cu greu si pierdute la urmatoare minge.

Aseara era sa o zbarceasca. Doar ca s-a vazut, dupa ce Rochus a facut 2-0, ca Djoko este montat si ca ii intra toate mingile. Asa ca adversarul n-a avut ce sa faca si a incheiat meciul cu 6 game-uri pierdute consecutiv. Probabil ca daca meciul ar mai fi avut un set Djokovic mai facea ceva si iar isi baga fanii in infarct.

Novak Djokovic Olivier Rochus
1st Serve % 79 of 137 = 58% 110 of 174 = 63%
Aces 17 1
Double Faults 12 4
Unforced Errors 60 24
Winning % on 1st Serve 54 of 79 = 68% 63 of 110 = 57%
Winning % on 2nd Serve 29 of 58 = 50% 27 of 64 = 42%
Winners (Including Service) 96 33
Receiving Points Won 84 of 178 = 47% 54 of 149 = 36%
Break Point Conversions 9 of 20 = 45% 7 of 17 = 41%
Net Approaches 37 of 51 = 73% 21 of 27 = 78%
Total Points Won 167 144
Fastest Serve Speed 124 MPH 112 MPH
Average 1st Serve Speed 117 MPH 103 MPH
Average 2nd Serve Speed 100 MPH 88 MPH

Cine o sa castige? Habar n-am. dar stiu ce semifinale vreau sa vad. Federer v Murray si Nadal v Djokovic. Nu stiu daca se poate, dar mi-e dor de niste clasice, fiindca nu am avut parte cam de mult timp de ele. Si acum ca s-a pus si nocturna la Wimbledon, sa fie cea mai frumoasa finala din istorie. Sa fie cea mai lunga. Sa fie cea mai spectaculoasa. Sa fie tenis !!

Va pupa eu…

Comments on: "A venit, a venit…Wimbledonu’ !!" (2)

  1. GGg… eu la fel ma uit… si sper sa fie Nadal primu’😉
    p.s: m bucur k a-ti schimbat „chestia” aia care incepea sa cante cand intram la voi pe blog..😉

    • n-am schimbat-o..am inlocuit-o. Asa ca acum nu o sa mai cante decat daca vrei tu sa asculti ceva in timp ce esti la mine pe blog😉

Lasă un răspuns

Nor etichete

