Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Nu mă laud, dar am un chioşc aici la tară, la care aterizează fel de fel de persoane ca să cumpere un parizer, o ţigară, o gumă cu gust de banane. Şi, după cum ştiţi, la ţară sunt destule persoane dubioase. Astăzi un cuplu de ţigani mi-a făcut ziua mai frumoasă.

Vine caşaliul, cu un mers legănat, tipic beţivului. Se repede la vitrina în care se află berea şi o pune pe tejghea. „Vreau berea asta !” Gestionara, fată cuminte, îi explică omului că trebuie să scoată 4.5 lei şi n-are decât să plece cu berea acasă. Şi aici e o problemă, fiindcă ţiganul meu n-avea nici un ban. Aşa că pleacă să îsi cheme femeia.

„Fha, treci încoace”. Ciudat era că ţiganca nu era tipicul cu fustă lungă si cu tonaj mare. Părea mai degrabă o româncă normală. Aşa că se dă jos ţiganca din căruţă şi vine furtunos la magazin.

– Ce vrei mă, ce-ţi trebuie ?

– Dă fha, nişte bani la femeia asta să iau berea.

– Nu vezi nici un ban de la mine !

– Dacă nu dai banii nu mai urci cu mine în căruţă. Si te ia naiba până urci sus.

În momentul ăsta îi aruncă ţiganca o privire bărbăţelului o privire care băga în pământ şi o statuie. Deja ţiganului îi părea rău pentru ce zisese cu atât curaj mai devreme, dar nu mai avea cum să dea înapoi.

– Nu îţi iei bere la 2 litri. Dă doamnă o bere de aia la doză că îi ajunge dă-l naibii.

Îşi primeşte femeia berea şi îi explică vânzătoarea că asta nouă costă 2 lei.

– Păi vezi fa că esti bătută în cap? Mai puneai 2 lei şi aveam şi eu ce să beau până în deal. Auzi, da o ciocolată nu iei?

– Tu ai înnebunit de tot. Nu îi da doamnă nici o ciocolată că ăasta nu mai gândeşte. Şi ţiganca iese din magayin lăsndu-l pe ţigan singur cu mine şi cu vânzătoarea.

– Vedeţi doamnă cât e de rea la suflet?Nu dă 2 lei să îmi iau şi eu o bere !

– E, da poate aveţi ceva copii acasă şi îi trebuie banii.

– Avem 4 copii, da ea ţine banii pentru ea, de-al dracului ce e !

Sublim. Absolut sublim.

Vă pupă eu…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

