Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Filosofie de somnambul.

Nu pot sa dorm de nici o culoare. Eu, care de obicei fact pact cu patul si nu ma trezesc pana la 11, acum, dintr-odata simt ca nu mai am nevoie de el. Mi se intampla sa ma trezesc la 3 dimineata, sa deschid calculatorul si sa bantui asa minute bune pana imi bag sexologia in el de net si ma pun la loc in pat.

Si nu e din cauza taierii salariilor si nici din cauza maririi taxelor. Nici macar de cresterea euroiului in raport cu leul nu mi se rupe. Nu intr-atat incat sa umblu ca nebunul prin casa la 2 noaptea, cautand disperat o tigara. Ca noaptea e intuneric, si eu n-am pachet, ca as fi luat la interviu de maica’mea.

Asa ca umblu ca nebunul cate jumate de ora, injurand in soapta si luand fiecare geaca la rand pana gasesc ce caut. Sau pana ma las pagubas. Odata am gasit si o bancnota de 10 lei in buzunar😀. Dar era noapte, asa ca nu ma ajuta cu nimic.

Si ies afara (da ba, la 2 noaptea) imi pun fundul pe terasa, o aprind (tigara ba, nu terasa !) si ma intreb de ce mortii masii nu dorm. De ce belesc eu ochii la stele tragand din kentoaca in loc sa dorm ca tot omu’ normal. Ca eu nu’s fumator inrait, am 6 luni si 2 ani de cand fumez. Poate de asta. Poate fiindca organismul imi da suturi in cap sa imi arate „Ba boule nu mai fuma, ca n’are bani nimeni de inmormantarea ta”.

Mai rau e cand ploua. Atunci, cu oricata pasiune as avea in mine, nu pot iesi nicaieri. Fiindca fara doar si poate, o sa ma ud. Si o tigara uda nu o aprinzi nici cu Flacara Olimpica.

Si va intreb pe voi (sau pe tine, ca sa fiu mai personal) patiti asa ceva? Va mai ia cu apucaturi de astea funky pe la o bucata de noapte? Si daca va ia, spuneti-mi si mie cum faceti ca sa scapati de ele. Poate facem si o comunitate pe facebook. „Comunitatea anormalilor care nu dorm noaptea si fumeaza tigari ascunse in geci.”

Va pupa eu…

Comments on: "Filosofie de somnambul." (4)

  1. mai intai de toate: salut la tine*

    dap, é prima data cand trec p’aici. si mai interesant decat asta é sa vad ca primul post (ultimul in cazul celor scrise de tine) é exact despre una din problemele actuale cu care ma confrunt.

    si mie mi se intampla aexact acelasi lucru. asta cand nu é vorba de altceva mult mai tare, ca de exemplu: nu reusesc sa adorm pana pe la ora 6h, orice as face. „pacatul” meu é ca nu fumez. tu macar te plimbi dupa tigari si’ti faci de lucru, eu nici atat. sunt satula de net, facebook, msn s toate cele. plus ca é o cldura infernala si niste tantari mai ai dracu’ ca niciodata!

    mi’ar fi placut sa am o solutie pentru tine, dar tot ce’mi vine’n minte é o tentativa: fa’ti un ceai si (drink it while) citeste o carte. despre ce vrei tu. obisnuieste sa funcioneze (mai ales cand ai de invatat pentru examene, te apuca un somn d nu te vezi!).

    si cam atat…
    I pup you back*

    P.S. sper sa’ti placa ceaiul.

    • Uite ca mi se pare interesanta solutia, asa ca promit ca o sa iti ascult sfatul si o sa imi fac un ceai si o sa deschid o carte de biologie (viitor medicinist😉 ). Multumesc de sfat . Te pup.

  2. […] cu joaca, e randul vostru acum sa fiti creativi si lasati spiritul ludic sa danseze liber, chiar si pt 7 secunde (cifra […]

  3. octombrie said:

    Eu nici nu incerc sa fac altceva, decat sa ies pe balcon. Si, nu stiu cum se face,ca de la o tigara,ajung la 2..poate 3…Daca am o stare mai..ok:)) imi fac si un ness, si nu mai dorm deloc.
    Solutia ideala, dupa cum spun leacurile „babesti” ar fi un ceai de tei….

Lasă un răspuns

Nor etichete

