Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Eu unul n-am nici o idee. Si am nevoie disperata de bani. Dar uite, daca te simti capabil poti sa incerci smecheriile de la The real Hustle.

E un serial care se difuzeaza de vreun an pe Discovery. Te invata cum sa furi si hai sa recunoastem, daca nici noi, romanii nu ne pricepem, atunci cine??

Uite aici toate episoadele din toate sezoanele.

http://www.vplay.ro/serials/browse.do?sid=350&ses=4

P.S. daca le gasesc si subtitrate le pun imediat.

Va pupa eu…

Comments on: "Cum sa faci bani la nevoie ?" (2)

  1. asteptam subtritarile si incercăm😀

  2. Ar fi bine sa stiu ai eu.

Lasă un răspuns

Nor etichete

