Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

V-ati luat teapa pe net?

Nu la propriu, ca n-aveti ce face cu ea decat daca v-a luat valul si va dati drept Vlad Tepes. Va intreb daca ati cumparat ceva de pe internet si cand v-a ajuns pachetul sa descoperiti ca e altceva.

Eu unul n-am patit-o. Nu fiindca sunt nu stiu ce geniu, pur si simplu n-am dat peste ala care sa mi-o traga de nu ma vad. Si fac destule cumparaturi online, asa ca ma astept sa mi-o iau odata si odata.

Si va intreb pe voi, aia de v-ati luat teapa sau sunteti mai documentati. Este vreo sansa sa primesti banii inapoi, sau sa primesti obiectul cerut daca folosesti curieratul? Sau teapa luata e buna de pastrat?

Din proprie experienta cunosc un tip care a comandat pe net un nokia e51, a vorbit cu respectivul pe mess, s-au inteles la pret si ala i-a trimis telefonul. Omul a desfacut pachetul la curier, a vazut ca telefonul arata original, asa ca a platit pretul telefonului.

Doar ca odata ajuns acasa si-a dat seama ca a luat teapa. Cand il deschidea, in loc de mainile care se strang, el vedea o matza saltareata si un mesaj „Hello Kitty !”. Si meniul era departe de orice original. Agenda era trecuta, citez „Phoneboc”. Iar camera arata mai mult a imitatie de vga. Puteai face poze cu ea…dar erai departe de orice moft in tendinta.

Astept raspunsuri din partea voastra. Sunt curios si cum v-ati simtit cand ati realizat ce ati patit…si ce ati incercat sa faceti .

Va pupa eu !

Lasă un răspuns

Nor etichete

