Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Am primit acum cateva zile o leapsa. adica cineva da cu parerea despre ceva, apoi tu te iei dupa el si trantesti si tu cu parerea. Scopul? Mai vine un trafic, mai scrii ceva cand esti in pana de idei…plm. Chestii obisnuite.

Ideea lui Deceneu provine de fapt de la Chinezu (nu le dau link, cautati-i pe google daca vreti) si e in felul urmator :

„Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut :D Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă :D Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor :D Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație! :D Hai succes ! ”


Boon. Incep cu o obiectie. Si anume ca la mine 7 pasi spre stanga duc intr-un perete. Iar daca belesc 7 secunde ochii la perete, atunci o sa va scriu despre gandacii care i-am gasit, sau despre igrasia din colt. Asa ca fac o ajustare la regulament si o iau spre nord-vest. 7 pasi..nu mai mult.

Si mai boon. Deja dupa al 3-lea pas am iesit in decor prin termopan. N-are nimic, ce imaginatia mea…mai fac 4 pasi si sunt in pom. La propriu…sunt intr-un cais. Are cam multi tepi futu-i rasa masii, dar e bun ca se vede departe. De exemplu la stanga se vede un bou. Sunt mai multi de fapt, dar unul vrea sa iasa in evidenta.

Asa ca si-a parcat dacia in fata portii mele. Si o are acolo de vreo jumate de ora. Il mai las inca jumate, apoi plec sa ii fac un face-lift la masina. Cu 2 suturi in faruri si ceva ajustari cu un ciocan fac decapotabila din ea. Dar el nu stie inca…

Ma uit in fata (a se citi fatza, nu pizdha). Si vad copaci. Nu stiu cum se face, dar zona asta a mea de sat seamana mai mult cu un foisor in padure…oriunde te uiti dai de copaci. Daca te ia valul de la vreun joint poti sa pleci si la cautare de ciuperci pe aici. Poti face un gratar un mijlocul drumului si nu o sa te deranjeze nimeni…doar ca o sa se adune mai multi bulangii care o sa te lase fara copane.

Dreapta. Vad o cassa. O stiu si pe dinauntru si pe dinafara…o cunosc de 17 ani, dar inca mai are surprize pentru mine. Spre de exemplu termopanele. Care sunt ele izolatoare fonice. Si ar trebui sa fie pe ambele pe parti, doar ca vedeti voi, daca afara ploua si tuna in draci in casa nu se aude nimic. Dar daca pun o muzica la boxe (preferabil Parazitii) aude si vecinu’ din fundu’ satului care n’a auzit de mine in viata lui…

Acum, m’as uita si in spate, dar nu o fac din doua motive. In primul rand ca s-ar putea sa pic din cais, lucru nu prea bun din moment ce tin la estetica mea, iar in al doilea rand fiindca am tzep care imi sta in spate. Asa ca fara suparare, imi bag poola si cobor.

P.S. Desi aceasta este o leapsa eu nu o voi da mai departe decat cand vine cineva sa imi explice cum mama naibii se face asta. Pana atunci…

Va pupa eu !

Comments on: "Leapsa mica. Cum se vede lumea 7 pasi mai la stanga?" (1)

  1. ” De exemplu la stanga se vede un bou. Sunt mai multi de fapt, dar unul vrea sa iasa in evidenta.” Cand am citit randul urmator nu am mai putut de ras :)))

Lasă un răspuns

Nor etichete

