Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Cauciuce si saruturi.

Nu prea ma obosesc sa stau toata ziua si sa caut pe net linkuri interesante. De obicei linkurile care le gasiti la mine pe blog sunt gasite accidental sau, ca in cazul de fata, cineva le-a gasit in locul meu. Asa ca ii multumesc lui deceneu (apropo frate, de ce numele asta?) pentru inspiratie si va arat si voua.

Cazul I : Gagiu pe cale sa se futa, cauta cauciuc.


Caz tipic american. Se intelege cu femeia ca o sa faca pe iepurii, o lasa pe ea afara si el intra. Magazinul mare, vanzatorul…chinez. Trece peste si se indreapta spre prezervative. Pe drum, omul se gandeste ca poate in seara asta o sa atinga nirvana. Poate o „karma sutra”, poate niste jucarii, poate o sa o faca pe ea sa se simta femeie…Ce mi se pare curios e ca nu se intreaba „Oare imi decedeaza la intrare?” .

Isi gaseste omul o cutie pe masura lui. Si ce cutie…zici ca e pentru pliculetele de zahar, incap si o suta de prezervative acolo. Dar stiu ca americanii vor totul mare asa ca inteleg. Alaturi ajunge un gagiu care isi ia XL-ul si pleaca . XL ! Asta e maxim demoralizator. Cand tu stii ca ti-o masori la milimetru doar ca sa iti dai speranta, sa vezi pe unul care cumpara XL-uri de langa tine te face cam panicat.

Cazul II : Prima boozookaiala.

Deci, baiatul si fata. E frumos afara, dragostea navigheaza prin aer, iar se holbeaza unul la altul. Distanta aproximativa…3 metri. Cat sa se auda unul pe celalalt fara sa urle. Cazul normal de „sa-mi bag pula o fac si pe asta, dar cum?” .

Absolut o mana de ajutor vine si de la mamy. Care e mereu acolo sa ajute un hormonel la nevoie. L-a crescut, i-a schimbat pampersul cand era mic, l-a hranit pana la 4 ani…acum de ce nu l-ar ajuta? Cazul e inspirat din realitate (nu din a mea ba !), cu fata ranjind in timp ce frumuselul cu care imparte seara e facut terci de ma’sa (apropo fetelor, voi cum va simtiti?)

Inainte de sarut, se scoala si hormonel, semn clar ca e cazul de o tavalelala prin nisip. El asta asteapta de vreo multi ani. Pana la urma s-o fi saturat si el de atata stanga intoarsa …urmariti pana la final..apoteotic !!

Cazul III : S-a terminat cu viata, a inceput scoala.

Tot respectul pentru tip. Simion tata, uite ca ai concurenta in America…du’te acolo si plictiseste fetze noi ca m’am saturat sa vin la scoala doar ca sa adorm cu capul pe banca.O patesc si eu, adorm la greu, mai ales la ora de istorie. Nu tin minte sa ma fi basit vreodata in timpul orei si nici nu ma pot uita la cat de mari are sanii cutare fiindca DORM !!

De explicat deci ca nu am inca nici o medie de 10 la istorie. Mai am totusi doua incercari la anul…daca nu imi iese nici atunci, sunt dovada vie ca somnul la ore dauneaza tocelii. Si jucatul pe psp…acelasi efect.

Va pupa eu…dar aveti grija sa nu ganditi prea mult

Comments on: "Cauciuce si saruturi." (1)

  1. Mi-am ales nickul dupa Deceneu, preotul care l-a ajutat pe Burebista sa uneasca triburile geto-dacice. M-a placut istoria :D. Ulterior am aflat ca mai e si unu care canta rap sau ceva de genu.

    Anyway, cu placere si cat mai multe vizite facute cu virginu care cumpara prezervativ 😀

Lasă un răspuns

Nor de etichete

