Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Hai sa fim doar BFF.

In cazul in care esti baiat si nu esti frate geaman de’al lui Cristiano Ronaldo sigur ti’ai luat-o in muie cel putin odata de la o fata care vroia sa fiti doar prieteni. E cunoscuta treaba asta si sub numele de „sindromul tipului de treaba”.

Tu ii faci toate poftele, esti in limba dupa ea, trimiti flori si bomboane, iar ea apare intr-o zi si iti explica cu o fata trista ca nu te poate vedea ca pe mai mult de un amic.

Am mai intrebat daca pot fi femeile si barbatii prieteni. Si mi-am primit raspunsul. Mai jos e un articol tradus din engleza: „But If We Started Dating It Would Ruin Our Friendship Where I Ask You To Do Things And You Do Them”. Mutumesc lui posedsandero fiindca l-a tradus.

Te plac. Pe bune. Eşti atât de dulce, de drăguţ, îmi asculţi toate problemele şi îmi răspunzi numai cu complimente. Dar, vezi tu, nu văd o relaţie între noi în viitor. Ar fi groaznic să las sexul să distrugă ce am creat noi, adică o situaţie în care eu obţin ceea ce vreau şi tu nu obţii nimic din ceea ce vrei. Nu crezi?

Ştiam eu că vei înţelege. Mereu înţelegi.

Suntem perfecţi ca şi prieteni. Pot să îţi povestesc despre orice şi ştii foarte bine că poţi veni mereu la mine acasă pentru a mă auzi cum mă plâng de slujba mea şi cât de urâtă mă simt. Nu ai vrea ca să ruinezi o prietenie ca asta numai ca să devii iubitul meu şi să mă faci să mă uit la tine cu dorinţă şi cu pasiune în ochi, măcar o dată, nu-i asa? Bineînteles că nu. Dacă am începe să ieşim împreună, ar complica situaţia minunată pe care eu am aranjat-o cu tine.

Numai că… tu eşti precum cel mai bun prieten al meu şi nu vreau că ceva ce tu vrei cu disperare să schimbe acest lucru. Desigur, putem ieşi de câteva ori, ne putem prosti puţin şi în final să îţi validez aceşti 6 ani petrecuţi de tine lâncezind în acest coşmar platonic. Însă ce urmează după? Cum am putea reveni la situaţia dinainte, în care eu profit de avantajul faptului că eşti atras de mine pentru ca să am un umăr pe care să plâng? Această parte a prieteniei noastre înseamnă atât de mult pentru mine.

Nu. Suntem făcuţi că sa fim prieteni foarte, foarte buni şi să ieşim numai când nu am un iubit stabil şi am nevoie de atenţie masculină pentru a-mi hrăni egoul meu fragil.

Orice se poate întâmpla daca intervine dragostea. Mai ştii cât de prost s-a încheiat ultima mea relaţie? Acel tip pentru care te-am sunat, cu lacrimi în ochi, la 3 dimineaţa, pentru că nu îmi răspundea la SMS-uri? Tipul pe care l-am întalnit la petrecerea organizată de către tine cu ocazia zilei mele de naştere? Am facut sex pasional timp de 4 luni şi acum nici nu ne mai vorbim. Aş muri dacă aşa ceva ni s-ar întampla nouă.

În plus, îţi imaginezi cum ar fi să stăm goi unul în faţa celuilalt? Te ştiu de atât de mult timp încât îmi eşti ca un frate cu care m-am sărutat de două ori când am fost beată şi nu am mai adus niciodată subiectul în discuţie. Ar fi mult prea ciudat. Şi dacă am sta goi, de fiecare dată când ai veni cu mine la cumpărături, sau m-ai lua la o îngheţată după ce am avut o zi groaznică la muncă, te-ai gândi la mine “I-am văzut sânii”. Nu mă pot gândi la ceva mai ciudat decât asta.

Înainte să uit, te salută mama.

Oricum, m-ai detesta dacă aş fi iubita ta. Aş fi sufocantă şi dramatică, şi m-aş îndrăgosti de tine încet. Nu aş putea niciodată să îţi mai povestesc despre jigodiile cu care mă vad şi să mă prefac că nu observ că acest lucru te distruge. Hai să nu pierdem asta. Asta ne face pe noi… noi.

Nu îţi fie teamă. Eşti amuzant şi deştept, şi orice fată, mai puţin eu, o să fie norocoasă ca să iasă cu tine. O să îţi găseşti pe cineva, sunt sigur. Şi când acest lucru o să se întâmple, o să îţi fiu aproape, o să flirtez cu tine şi o să devin afectuoasă, până când ea o să devina geloasă şi nu o să creadă că nu e nimic între noi. Când te va părăsi, asta vom fi noi.

Cei mai buni prieteni. Veşnic prieteni

Va pupa eu…



Comments on: "Hai sa fim doar BFF." (2)

  1. 🙂

    Cu placere. Ma bucur ca te-am putut ajuta.

  2. […] Articol original: “But If We Started Dating It Would Ruin Our Friendship Where I Ask You To Do Things And You Do Them” de Kimberly Pruitt, publicat în The Onion. Tradus de posedsandero, preluat din carutză. […]

Lasă un răspuns

Nor etichete

