Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Dupa lupte sequlare…

Dupa lupte seculare am atins nirvana. Ceea ce vedeti reprezinta efortul meu sustinut aproape 3 ore.

Deci, inventarul:

  • Una bucata aspect schimbat…in bine. Semana foarte mult cu blogul lui bendeac asa ca…
  • …am adaugat o pi2da pe fundal cu niste casti pe urechi si cu boxe suficient de mari pentru un concert in Piata Independentei
  • Am schimbat titlul…pur si simplu nu incapea. Nu am nimic cu baietii, tot 3 am ramas .

Multa bafta !

Ma pup singur:*

Comments on: "Dupa lupte sequlare…" (1)

  1. […] Dupa lupte sequlare… Thu Aug 05, 2010 14:37 pm Dupa lupte seculare am atins nirvana. Ceea ce vedeti reprezinta efortul meu sustinut aproape 3 ore. Deci, inventarul: Una bucata aspect schimbat…in bine. Semana foarte mult cu blogul lui bendeac asa ca… …am adaugat o pi2da pe fundal cu niste casti pe urechi si cu boxe suficient de mari pentru un concert in Piata Independentei […] […]

Lasă un răspuns

Nor etichete

