Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

M-a apucat o scarba existentiala mai nou. Atat de grava incat zau daca inteleg ce e aia. Doar ca asa a explicat un fratelo de-al meu ca asta inseamna cand iti vine sa faci muschi si n’ai cu cine.

Asa ca am chef de fotbal. Vreau sa imi defulez putin carutza cu scarba (a se citi scârbha) in ograda sportului rege. Asadar…cum pula mea e posibil (am incheiat citatu’) sa stii ca ai un avantaj de doua goluri si sa nu il poti pastra. Si cum e baaa posibil sa fii condus cu 3-0 de Makkikihawaka aia ???

Acum vorbeste romanul, nu rapidistul din mine. Asa ca fara comentarii bulangiste ca va fac freza de cal. Un roman care nu intelege cum se poate sa te numesti echipa cu pretentii cand orice pulifrici de echipa are pretentii sa faca misto de tine cand te intalneste?

Sa fie clar. Urasc FC Timisoara SA . Daca il prind vreodata pe Iancu nu ma las pana nu il alerg tot orasul ala…si de’al dracului am sa fug mai incet ca sa fuga el mai mult. Din cauza balenei nu pot sa imi vad echipa la televizor aratand ce inseamna fotbal, pentru ca sunt prea ocupat urmarind hipiotii revenind de la 0-3 in fata unor pseudo-echipe de pseudo-fotbal.

Si placa e mereu aceeasi…„Pai stati sa vedeti ca nu ne’am concentrat in prima repriza si am facut-o de oaie dar e bine ca ne’am revenit in repriza a doua si am strabatut spre victorie.” Asta e dieta obisnuita de c***t servita dupa meci de Iancu .

Cat despre Dinamo…e echipa care daca nu ar exista Stoaia, ar fi fruntasa intr’un clasament al flegmelor incasate si al feselor pupate. Au o armata de actionari, gata sa nu faca nimic la comanda. Jucatorii sunt mereu aceeasi de vreo 10 ani incoace. dar e echipa romaneasca si trebuie sustinuta….

…marsh ma !! Cum sa nu aperi baa un rezultat de 3-1  ? Nu stii sa te aperi? Joaca dracului aparare in semicerc . Joaca 1-9-1 . Nu arata ca esti mare echipa ca ai batut Baltile…arata ca esti mare echipa si stii sa pastrezi un rezultat. Pana la urma…nu e de parca ati jucat cu Liverpool …era haiduc spit ratati aeriferi ce sunteti.

P.S. Daca vi se pare ca acum sunt nervos atunci asteptati varianta audio de maine.

Va pupa eu !

Lasă un răspuns

Nor etichete

