Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Vorbăraie frate !!

A small step for me, a louder step for my bloque. Astfel, incepând cu data de …cât o fi azi…am hotărât că fiecare post va fi însoţit de reprezentarea lui audio.

Aşadar, de fiecare dată când voi posta ceva, iar voi nu veţi fi în stare să citiţi ce am debitat, veţi putea, oricând da un click pe videoul ce însoţeşte postul şi veţi putea asculta părerea mea despre subiectul abordat.

Totuşi mp3-urile posturilor vor apărea cu întârziere de o zi, deoarece am nevoie de timp pentru a le procesa şi a le urca pe youtube.

Să fie cât mai mult belşug şi cât mai multă bunăstare.

Vă pupă eu !

Lasă un răspuns

Nor etichete

