Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Intoarsa ca la Ploiesti.

E clar, dovedit si probat stiintific. Sunt prea lenes pentru a scrie intr’un blog. Pur si simplu nu pot opri Fifa si filmele doar pentru a scrie zilnic cateva articole pentru a avea oarece trafic.

Dar uneori un blog e cea mai buna metoda de a’ti exprima parerile pe care altfel le’ai arunca la gunoi. Asa ca, nu am de gand sa inchid blogul (desi m’am gandit serios), ci am de gand sa scriu in continuare pentru cei 15 oameni care intra aici din greseala sau cu intentie.

Mi se rupe relativ in pula daca nu sunt un zeu al bloggingului si chiar nu imi pasa daca place cuiva ce scriu aici. Probabil ca da, din moment ce sunt persoane care intra aici si altfel decat cautand „pula pizda online” pe google.

Puteti sa ii spuneti revelatie profesionala.

Ceao ceao.

Comments on: "Intoarsa ca la Ploiesti." (3)

  1. Scrie in continuare ) sunt sigura ca ai in tine ceva deosebit, in orice caz imi plac postarile de aici si este singurul blog care il citesc))

  2. Iti zic eu ca nu esti singura care il citeste pe omul asta.Mai sunt si altii 😀
    Btw,omuletul meu,scoate-ma de la blogroll ca nu mai e de actualitate (alynz).
    Daca vrei,faci schimb cu țâganu -> http://perversulocnei.wordpress.com
    Mai vorbim 🙂

Lasă un răspuns

Nor de etichete

