Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Boagiu, eu zic sa te apuci de munca.

Va pupa eu…

Comments on: "Definitia drumurilor din Romania." (6)

  1. […] Definitia drumurilor din Romania. Mon Sep 06, 2010 22:12 pm Boagiu, eu zic sa te apuci de munca. Va pupa eu… […]

  2. e clar că era pus pe un drum proaspăt asfaltat 🙂

  3. bogdanel..vecinu' :) said:

    haha..are dreptate indicatorul :))

  4. Buna ziua!
    Doresc sa va informez cu privire la revolta mea impotriva strategiei de intretinere a drumurilor ce apartin de judetul Arad. Nu as spune ca cele ale judetului Bihor sunt mai bune, insa este ceva revoltator. Drumul de la Oradea la Arad este de-a dreptul un test de supravietuire si cred ca nu sunt singura ce afirma acest lucru. La nivel de comune sau orase este acelasi lucru, sunt portiuni ce in toamna anului 2010 au fost reparate, la un moment dat era impanzit de semafoare si de echipe ce munceau insa rezultatele deja se vad, gropi peste gropi pe marginea carosabilului si mai rau decat atat sunt de-a dreptul si pe mijlocul soselelor.
    Am fost nevoita toata saptamana sa fac acest drum si ma astept din moment in moment sa sara o roata de la masina, sau sa fiu nevoita sa merg cat de curand in service-ul auto. Este de-a dreptul revoltator ca nimeni nu ia nici o masura, sunt semne de circulatie cu limita de viteza de 50 la ora insa va asigur ca nu se poate merge decat cu 30 in acele portiuni. Iesi dint-o groapa si dai in alta, pericolul de accident este la tot pasul din cauza drumurilor necorespunzatoare. La intrare in Zerind e jale, apoi urmeaza in Zimand o portiune de cativa kilometri de-ti vine sa plangi, astea au fost doar 2 exemple insa o sa va asigur ca daca cineva verifica aceste drumuri va avea aceeasi surpriza neplacuta. NU ESTE POSIBIL ASA CEVA. De ce nu face nimeni nimic? pe langa faptul ca suntem obligati sa platim pretul care este la combustibil, isi mai si bat joc de noi cu drumurile pe care le avem. Nu stiu de competenta cui tine pentru ca drumuri si poduri Arad nu are nici macar o adresa de email unde sa-mi pot comunica dezamagirea insa sper ca cineva totusi va citi si va reflecta asupra acestor probleme, fara a spera la primirea unui raspuns oficial….

  5. George93 said:

    :)) cat am ras cand l-am vazut :))

Lasă un răspuns

Nor de etichete

