Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Noua scoala

Deci , in p*la mea am inceput scoala aici in Italia . Am bagat si eu la un institut technic industrial , elettronica/informatica. Am aproape 3 sapt. de cand am inceput scoala , si pot sa zic ca ma gasesc destul de bine la scoala. Cu colegii de clasa ma inteleg destul de bine , ba mai mult , ma distrez foarte mult , chiar daca practic nu avem pauza.
Deci despre oraul ista de’a p*la : invat 6 zile pe saptamana de la 8.00 pana la 13.00 cate o data si pana la 14.00 , si in aceste 5/6 ore am doar o pauza de 15 min. in care nici nu reusesc sa cobor de la al 3’a etaj si sa’mi aprind o tigara si sa o termin , asa ca cate o data o f*tem de la ora de engleza  la baie si fumam o tigara la 4 .

Azi mi s’o rupt ghiozdanu , in puii mei am vrio 13 carti , carti de studiat la scoala , din care jumate din ele , nu au mai putin de 600 de pagini , si nici mai mult de 800 .
Azi am avut test la mate , partea interesanta e ca ceea ce facem noi acum aici la italia , adica in clasa a 10’a io am facut in MD in clasa a 8’a si nu’mi mai aduc aminte dreq aexercitiile astea dea p*la , si mio dat foaie alba , am semnato -> Numele Prenumele , si asteptam sa treaca acele 30 de min , timp cat dura testu , nici tu copiere, nici tu scris , stateam in clasa si ma uitam la ceas , dupa numaram cate banci goale is in clasa , cate fete lipsesc , si fete avem putine , doar 5 fete in clasa , la care una’i -(emo) deci nu o consider fata , k azi imi era frica de ea xD. Deci cand o sunat la sfarsitul ore , i’am dat frumos foaia alba cu numele si prenumele , mi’am pus tigara in bot si am iesit afara.
Am o scoala aici in p*la mea de 1300 de elevi si vrio 130 de profi , deci ii o scoala mare ca un labirint , caci in prima zi cand am venit nu mai gaseam clasa si nici laboratorul , am mers o  juma de ora pe holuri ca sa gasesc esire , si ma jur caci daca era o discoteca din aia mare si plina de oameni , nu ma pierdeam asa cum ma pierd prin scoala.
Deci am 3 sapt. de cand sunt la scoala asta , ins toti italienii stiu ce inseamna (sugi pula) (pula me) (bulangiu) (pizda matii) si toate cuvintele cele mai frumoase , deci tre sa lasam noi urme prin Italia , nu?

P.S. am si eu o rugaminte , nu atrageti atentie la erori

Comments on: "Noua scoala" (8)

  1. […] Noua scoala Wed Sep 29, 2010 23:48 pm Deci , in p*la mea am inceput scoala aici in Italia . Am bagat si eu la un institut technic industrial , elettronica/informatica. Am aproape 3 sapt. de cand am inceput scoala , si pot sa zic ca ma gasesc destul de bine la scoala. Cu colegii de clasa ma inteleg destul de bine , […] […]

  2. Succese in noua scoala)

  3. multumesc )) da nu cre k rezist xP ii ca la armata , ( bag pla in ei de profi , k is zgarciti la note

  4. dragul meu:))

    imi place ce ai scris aici..abia incep si eu s stiu ce faci tu p acolo:-w

    „ca un labirint” asta mi.o placut mult:)))

    si faza cu lucrarea o stiu ca mi.ai povestit=))

    nebun ca mine..sau scz:(

    cum ai spus tu..”mai nebun ca tine”

    >:D<

  5. si inca ceva;;)

    capabil?

    😀

  6. ooo si in ce oras esti?
    k si eu is de o luna am intrat la univer la milano sh n-ar strica mai aud grai moldav pe linga mine:)

  7. Am fost si eu prin Italia si intr-adevar aia au o problema cu femeile. Nu prea au din alea bune.

Lasă un răspuns

Nor etichete

