Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Looong time, no see

I’m back ma !

  • Pentru ca ma plictiseam
  • pentru ca fac naveta
  • pentru ca am despre ce scrie

Ceau ceau.

Comments on: "Looong time, no see" (10)

  1. cum mai e pe navetă? am uitat de-asta.

  2. […] Looong time, no see Fri Nov 26, 2010 20:24 pm I’m back ma ! Pentru ca ma plictiseam pentru ca fac naveta pentru ca am despre ce scrie Ceau ceau. […]

  3. weeehee… Mos Craciun exista..😀 xDD iata k de sarbatori a-ti revenit.. wellcome:)

  4. Salutare!
    Fa mi o vizita http://www.pinka.info/ si daca iti place , mi-as dori sa facem schimb de linkuri.
    Astept mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com
    Titlu Viata e frumoasa!
    Multumesc,
    Cu respect,
    Bianca,

  5. vulpoi u ai skype? am o discutie la tine🙂 foarte importanta:D

Lasă un răspuns

Nor etichete

