Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

1. Sunt un copil
2. Sunt copil si nu’mi place scoala
3. Sunt copil si am o pofta nebuna de a manca flori

Nu’mi place scoala si incepusem sa chiulesc de la ore, insa i’am promis maica’mei ca nu voi mai chiuli pentru un sigur motiv, ca sa o mai vad pe ea. Am 16 ani si fumez, de jumate de an de cand fumez numai o singura tigara am fumat’o si am inteles ca mi’o fost de ajutor, m’o relaxat. Stiu si simt ca fumatul nu face bine, poate chiar si urasc fumul de tigara insa nu ma opresc de fumat, e ca o plapuma din cauciuc ce te strange si nu te lasa. Imi place foarte mult sa merg pe jos, fiecare kilometru care’l fac in plus e un semn ca traiesc. Ador zilele de primavara calduroase si cu tigara in mana. Imi place la nebunie sa ma evidentiez prin lucruri neobisnuite sau prin propriile nebunii care le fac, si nu mii rusine de nimeni.
Sunt copil si imi place ceea ce sunt. Sunt copil fara de jucarii. Sunt copil si ma simt ata de singur. Sunt copil si sunt unicul copil intr’o lume in care toti vor sa fie maturi.

Comments on: "N’am spus asta nimanui dar…" (1)

  1. […] N’am spus asta nimanui dar… Sat Dec 11, 2010 1:30 am 1. Sunt un copil 2. Sunt copil si nu’mi place scoala 3. Sunt copil si am o pofta nebuna de a manca flori Nu’mi place scoala si incepusem sa chiulesc de la ore, insa i’am promis maica’mei ca nu voi mai chiuli pentru un sigur motiv, ca sa o mai vad pe ea. Am 16 […] […]

Lasă un răspuns

Nor etichete

