Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Twelve

O dramă puternică cu un mesaj  la fel de puternic care este descoperit tocmai la finalul filmului şi chiar enunţat de către „narator” ,nu ţin minte să fi privit astfel de gen de filme în trecut pe parcursul filmului există un narator ce parcă ar desface fiecare frază neînţeleasă +  spune gîndurile personajelor…un fel de psiholog.Subiectul este deja vechi:este vorba de un grup de tineri care par normali la prima vedere însă sunt tipul tinerilor din state ce sunt distruşi de droguri cu probleme în familie ,în plan central este wite mike ce este dealer dar nu întrebuinţează nimic din ceea ce propune ce şi-a pierdut mama iar acum se află într-o situaţie de criză + prietena sa ce o crede prea bună pentru modul de trai dus de dînsul ea crezînd că el îşi ajută tatăl la o cafenea care are o groază de datorii.Finalul deschide toate cărţile şi mai pune un mare semn de exclamare după mesaj.

Nu este ceva super captivant dar aşa sunt dramele şi oricum nu sunt genul de filme în care să stai cu sufletul la gură însă e un film la de bun în comparaţie cu dramele care le-am văzut de acelaşi gen(ex:Kidulthood).

7.5

Le Fabuleux Destin d’Amelie Poulain

Un film chiar foarte şi foarte bun impresii bogate după ce l-am privit.Cel mai mult m-a impresionat personajul principal,e minunat :),ea… nici nu ştiu în prima parte a filmului este întruchiparea copilului ce este mereu în căutare atrage atenţia la cele mai mici chiţibuşuri şi îşi pune ei şi celor apropiaţi cele mai trăsnite întrebări…şi este de mirare că primeşte răspunsuri care nu o satisfac deloc însă nu dă înapoi.Ideea filmului care am văzut-o şi care am vrut să o văd a fost poate că fiecare avem un destin impresionant doar că nu observăm toată frumuseţea sa la fel cum o face şi Amelie şi fiecare completăm un tot întreg.Amelie este atît de sensibilă la micile plăceri ale vieţii ea este cea care mereu este gata să lupte pe tot parcursul filmului personajul Amelie devine din ce în ce mai complex şi atinge foarte multe enigme.Pe lîngă asta filmul are şi elemente comice ce m-au ţinut cu zîmbetul pe faţă aproape tot filmul.

Am uitat coloana sonoră la fel e perfectă este muzica tipică Parisului.
10

Charlie St. Cloud

Genul de film care te umple de emoţii.Este bazat pe roman din acest motiv nu prea pot să spun dacă corespunde sau nu însă ideeile mi se par deja uzate şi plagiate.Mi-a plăcut enorm partea fantastică a filmului însă nu mi-a plăcut abordarea lor de către realitate.O notă extrem de mare nu pot să dau am mai spus am mai văzut astfel de ideei şi în alte filme şi nu prea înţeleg cine şi de la cine sa inspirat…oricum va fi 8 pentru partea fantastică şi pentru că nu am văzut nimic rău în realizarea filmului.Dacă aş pune nota din punct de vedere a fidelităţii fraţilor da ar fi mai mare însă cred că prea mult a implicat scenaristul romantică în film pentru a fi aceasta tema mare…care de fapt ar fi trebuit şi să fie,cred eu,după roman,nu ştiu nu l-am citit.

Schimb valutar 8/10

Încă un film ce promovează cinematografia românească,este vorba despre ce poate face disperarea din om iar din asta rezultînd ce poate face banii dintr-un om.Cu o distribuţie mică în care mai aproape tot filmul se află Emil (Cosmin Selesi) cel ce este păgubaşul şi asupra căruia se desfăşoară întreaga acţiune.Plin de realitate ce relevă o mulţime de tangenţe din naivitatea personajului filmului cu viaţa fiecărui român.În 2 planuri e desfăşurat filmul: disperarea şi foamea de bani în cele din urmă foamea de bani învinge şi nu merge vorba de vre-o exagerare ci de cruda realitate.La fel ca în alte filme româneşti lipseşte coloana sonoră, această dă un aspect sec filmului.

Children Of Men

Încă un film reuşit,în viziunea mea,despre viitorul alternativ.O idee nouă însă pe tot parcursul filmului am avut impresia că autorii au avut ca scop să menţină spectatorul în suspans însă nu le-a reuşit,în partea finală a filmului da! creşte mult interesul de afla sfîrşitul cu toate că este parţial previzibil.În film lumea este împărţită în 2 tabere cei ce luptă şi cei ce s-au împăcat cu gîndul şi „profită” de situaţie Theo (Clive Owen) este indiferent de această situaţie el fiind afectat personal de această situaţie,asta şi creează complexitatea personajului,dar pe parcursul filmului îşi schimbă atitudinea faţă de situaţie…ok,nu mai intru în detalii că am cread şi aşa spoilere,însă ideea chiar e interesantă şi nouă.

Resurrecting the Champ

Filmul e foarte bun.De fapt îmi plac filmele gen drama/sport însă acesta include mai profund drama.Este vorba despre aceea că poţi minţi o lume întreagă însă nu te poţi minţi pe tine însuţi atît timp cît vrei să fii cu conştiinţa curată.În rolulurile principale sunt Samuel L. Jackson şi Josh Hartnett care satisfac aşteptările oricărui spectator.Filmul e plin de momente emotive în special partea finală.O morală ce poate fi desprinsă este că nu încerca să ară-i erou în faţa celor din jurul tău ci doar nu-i uita astfel cum o face Erik Jr.,cel ce se află într-o dilemă,tatăl său fiind un comentaror de succes el încearcă să tindă spre acest ideeal lăsînd totul în urma sa şi călcînd în picioare orice prinsipii satisfăcînduşi moravurile sale în cele din urmă i se trezeşte conştiinţa.

10

Conversations with God

Un film excepţional.Un film ce răspunde la foarte multe întrebări.Este vorba despre legătura omului cu Dumnezeu,despre aceea că suntem un tot întreg şi că obstacolul spre fericire suntem chiar noi.Găseşti o mulţime de răspunsuri,idei geniale:dragostea este răspunsul,Dumnezeu nu este superior omului,omul şi-a proiectat asupra lui Dumnezeu rolul părintelui şi s-a ales cu un Dumnezeu care răsplăteşte,judecă sau pedepseşte,omul a creat în jurul iubirii o realitate bazată pe  frică,iar această frică domină felul în care simţi dragostea,de fapt frica o şi creează,astfel omul a ajuns să fie dependent de această frică,el este nevoit să fie ameninţat pentru a fi mai bun acesta este stimulul său.
Concepţia de a fi bun mi-a plăcut enorm,ce înseamnă a fi bun? nu înseamnă nimic noi ne stabilim regulile noastre noi stabilim principiile.
Este cu adevărat un film ce te motivează,te trezeşte la viaţă ar fi bine dacă fiecare om l-ar privi.Este uimitor.

10

Jerry Maguire

Un film amuzant,dramatic care e axat pe speranţă şi pe aceea că trebuie să pui suflet în ceea ce faci.Actorii sunt toţi de 10 Tom Cruise,Jeremy Suarez.Renée Zellweger care am văzut-o pentru prima dată într-un film m-a impresionat.S-a mai pronunţat încă odată ideea că dacă nu ai nimic în inimă capul n contează şi că trebuie s-ţi deschizi inima şi sufletul la orice nu ai face,trebuie să ai un ţel în viaţă…formidabil.
A fost îmbinată şi romance-ul care este mai puţin emotiv, însă de facto nici nu trebuia să domine,era alta ideea filmului.

10

The Social Network

Am văzut ceva nou,bine făcut deşi mă îndoiesc că totul e real după cum se presupune oricum actorul care îl joacă pe Mark Zuckerberg are o viteză nemaipomenită de a vorbi că nu dovedeam să citesc subtitrările filmul e făcut într-o manieră parcă simplă palpabilă pentru toţi…adică parcă chiar totul e real.La fel e real faptul că nu-ţi poţi face 5 mln de prieteni fără a-ţi face cîţivai duşmani xDD.Cred că este o temă foarte bine venită dc?! pentru că suntem în sec. XXI e secolul internetului şi ar trebui să apară şi în cinematografie ceva despre ceea ce ne ţine mereu ocupaţi xD.Istoria este unică-crearea Facebook-ului,în timpul a 2 ore pur şi simplu ai impresia că cunoşti personajele de o viaţă,nuştiu este vorba de atmosfera filmului sau de felul în care am dorit să privesc acest film(îl aşteptam de ceva timp).La fel mi-a plăcut indiferenţa lui Mark ,adică felul cum o imită el crede cu adevărat în ceea ce face dar mai bine zis îşi estimează lucrul care l-a făcut şi nu îl estimează în bani,deşi toţi din jurul său mai că îl impun să o facă.Este un film plin de dialoguri,l-a fel m-a impresionat că este prezentă şi atmosfera de comedie/dramă americană party-urile în case închiriate şi piscine etc. etc.
Pe scurt am văzut ceva nou şi interesant. 10

The Prestige

Magie! Am amînat privirea filmului deşi demult trebuia să o fac.Nolan e un geniu un mare geniu şi trebuie să ai puţin din genialitatea s-a pentru a pătrunde 100% în film ai înţelege misterul sau cel mai simplu subiectul de unde şi ce s-a luat.O ingeniozitate şi o inteligenţă de nota 10 din nou al lui Cristopher Nolan.Însăşi filmul este o iluzie.Iară-şi actorii Scarlett Johansson, Michael Caine, Hugh Jackman, Christian Bale mai trebuie ceva?! Se creează chiar impresia de poveste apoi filmul devine serios şi chiar abate la dramă.Pînă în ultimele minute eram dezamăgit de Cristopher Nolan că a inclus-o pe Scarlet Johansson ca femeia ce împiedică planurile(este o temă deja uzată) şi cei care au privit ştiu iar cei care nu vor avea parte de o mare surpriză.Iără-şi subiectul e neobişnuit şi chiar dacă a mai fost întîlnit filme cu iluzionişti pe undeva …cîndva într-o ecranizare ca aceasta nu am mai văzut.
La fel ca în toate filmele lui Nolan suspansul persistă pe tot parcursul filmului,cu fiecare cadru nou aştepţi ceva captivant şi chiar sunt satisfăcute aşteptările.O să-mi rezerv o zi să reprivesc toate filmele regizate de Cristopher Nolat fiindcă nu le pot înţelege din prima,chiar şi la The Prestige am întors filmul de cîtevai ori înapoi.

10

Nu vă miraţi de faptul că toate filmele au note uriaşe pur şi simplu stau în lista mea de  a le privi de foarte mult timp acum le-a venit şi lor timpul şi chiar mi-au plăcut,nuştiu probabil din simplu motiv că am tărăgănat cu privirea lor dar pe viitor sper să fie note mai usturătoare😉

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com