Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Înainte de a ajunge la postul propriu-zis am să atrag atenţia la felul în care am scris youtube.Nu ştiu cum e pe la alţii da în Moldova (Basarabia) este aşa o modă de scris în felul acesta:eU sOOnT aGRRammat sH plaaace mooolt s sCrIIu a$a.

Mi-a luat vre-o 30 sec să duc la capăt fraza,nu prea înţeleg care e faza cu scrisul ăsta,timp şi muşchi ai degetelor epuizaţi.Deja cred că majoritatea cunosc reţeaua socială super-populară în Moldova (Basarabia) odnoklassniki.ru [ar fi colegideclasa.ru],am şi eu account, despre această reţeauă şi despre toate plagierile ei de pe facebook vă vorbesc altă dată,vă spun însă că e plină de agramaţi.Am intrat la pagina cu  prieteni şi primul care l-am văzut online i-am mărit poza,deci rezultatul:

Asta ar însemna:Alexandra 16 ani,Moldova şi partea cea mai interesantă:Te iubesc tare,tare eu pe tini [cuvinte de prisos] minunea mea.

De ce şi cum a scris nu mai cer explicaţii,cred că e suficient să văd modul în care a scris.Alexandra chiar este o persoană plăcută şi deschisă spre comunicare însă chiar nu prea înţeleg aceste ieroglife,dar în principiu nu e vorba doar de ea sunt o mulţime ca ea.Nici eu nu scriu de nota 10 dar cel puţin sunt ceea ce vreau să văd în alţii şi încerc să scriu cu diacritice şi să mai ţin cont de regulile gramaticale.Sigur, nu tot timpul cînd vorbesc cu un prieten pe messenger sau în altă parte unde nu este public ceea ce vorbim,strîngi bruiana cu căruţa din urma mea. 🙂

Deci YOUTUBE

1)Situaţia e sub control

E spart rău,dar e magia joint-urilor te fac să gîndeşti cîtuşi de lucid ,însă zîmbetul nu-l poţi ascunde. 🙂 Mă voi repeta dacă voi începe iară-şi să vorbesc despre:Unde e cultura etc. etc.Eu chiar am rîs mult la acest video,rîde-ţi şi voi şi face-ţi concluzii.

2)Suntem la Tişnău

Cît suflet depune în discursul său.Dacă observaţi bine i se încîlceşte limba şi spune Tişnău şi nu Chişinău…clar impresii complicate,emoţii.

Mulţumesc celor care mi-au arătat aceste clipuri video {nu m-a dus capul să dau un search pe youtube}.

Uitasem să mulţumesc celor care au creat aşa o situaţie încăt am ajuns să scriu aşa ceva Moldova (Basarabia), să trăiţi, pentru ceilalţi cînd voi scrie Moldova va fi cea despărţită de Prut,cea în care locuiesc eu.

Comments on: "Culese de pe yoTOObe…şi încă ceva" (1)

  1. poi e vorba de nebuneala, treaba aia cu scrisul, ca si romanii is a modol lor cocalaresc de a scrie, asa e si la noi moldovenii, ei bine asta cu’i ii place sa fie mai evidentiat.. rau e ca te deprinzi si ajungi sa scrii la scoala cu „TZ” „SH” si etc..

Lasă un răspuns

Nor de etichete

