Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Scent of a Woman

Un film despre ceea ce ne face sa traim viata.Plin de barbatie,curaj filmul motiveaza.M-au impresionat mult ultima „sedinta” a scolii,atunci apare aceea ce pronunta mesajul filmului,atunci se trezeste dorinta de a trai in Frank Slade (Al Pacino),si o inspira intregii sali.
Despre Al Pacino,da joaca perfect xDD au spus-o cred ca multi deja;pe linga faptul ca este orb (chiar se vede pe fata s-a acea blindete ascunsa pe fata orbilor) mai interpreteaza si un militar(mereu cu un ton al vocii ridicat si apasat) si in acelasi timp are cind si un simplu om.
Chiar te face sa crezi ca Al Pacino a pierdut gustul vietii si s-a inchis in singuratate din momentul in care intra Charlie in camera sa.E fenomenal.🙂
Plin de sfaturi si ideii interesante ex:I always knew what the right path was. Without exception, I knew, but I never took it. You know why? It was too damn hard.Now here’s Charlie. He’s come to the cross-roads. He has chosen a path. It’s the right path. It’s a path made of principle that leads to character. Let him continue on his journey.


The Green Mile

Foarte captivant,majoritatea filmelor care le-am privit si au un narator(adica se incepe cu 2 batrinei care povestesc si apoi se trece la subiectul propriu-zis) le simteam,adica eram constient ca exista acest narator,aici la jumatate de film cred eu,deja uitasem poate lungimea filmului e de vina (3 ore) dar chiar te face sa intri in lumea lor, cu toate ca filmul nu are un numar impunator de personaje,majoritatea actiunilor se intimpla in acest coridor etc. etc. dar e captivant.Mi s-a parut c-am banala partea fantstica a filmului,probabil ma asteptam la altceva din partea filmului(nu am citit nici o recenzie nimic doar la oscar-uri m-am uitat xDD) insa a fost pe cit se poate de bine,sfirsitul(ma refer la cel din Green Mile nu sfirsitul propriu-zis) repede s-a sfirsit totul chiar foarte repede insa ce mi-a placut a fost faptul ca spre deosebire de alte filme incercam sa prevad finalul si daca ghiceam era numai decit fraza:2 ore de suspans pentru ca in prima ora sa prevad finalul,nici nu am avut timp sa prevad si chiar daca ma staruiam nu prea cred ca-mi reusea(sau poate imi reusea…hz).Iara-si s- mai adaugat un plus la film prin distributie Tom Hanks si Michael Duncan.Michael Duncan mi s-a parut ca a fost l-a inaltimea maxima probabil din simplu fapt ca l-am vazut numai in actiuni si niciodata in drame si mai ales plingind xDD.
The Green Mile este un film crud si in acelasi timp uman,intrebarea chee care m-a pus sa privesc filmul(am citit-o pe un site cu filme) a fost:Merita un criminal sa plateasca cu moartea pentru moarte?

Insomnia

Hm, la nivel de thriller/drama e destul de bun,e un trhriller psihlogic şi iarăşi se simte stilul lui Nolan,gînduri încurcate în cap,lupta cu sine însă-şi.În personajul lui Al Pacino este vorba despre omul care a obosit de sine,ar avea impresia că se dă bătut însă l-ar mai ţine ceva în viaţă.Filmul se desfăşoară pe 3 stîlpi sau trei personaje Will Dormer (Al Pacino) poliţistul justiţiar care, atunci cînd vede că infractorul nu poate fi dovedit, „omoară” personal,Walter Finch (Robin Williams) ucigaşul care-i dă bătăi de cap lui Dormer şi care defapt este mult mai ingenios şi gîndeşte cu o mişcare înainte şi Ellie Burr (Hilary Swank) care pare total inocentă va reuşi să dea de cap enigmei.
Finalul…este imprevizibil însă altfel nu pot să mi-l închipui.

Lasă un răspuns

Nor etichete

