Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

You Again 2010

Comedie romantică,tipică americanilor.Fata loser,ce a avut un liceu de coşmar însă ajunge mare şi devine ceva mai bună.La nivelul originalităţii şi subiectului foarte slab,am văzut în nuştiu cîte filme aceste momente însă la nivelul de amuzament este binişor,adică sunt şi o mulţime de momente cu umor stupid.Totul se termină cu un happy end adică cu ce şi se aştepta,de fapt în comedii e fosrte greu să faci un final imprevizibil cred eu majoritatea merg pe aceeaşi linie.NU vă aşteptaţi că o să vă rîdeţi mult tare e ceea ce aţi mai văzut ,sunt sigur însă pentru o zi cînd chiar nu ai ce privi. xD

6/10
Never let me go (2010)

Dramă originală cu un subiect nou,(nu prea am înţeles dacă e inspirat din realitate deli nu prea cred).Este vorba despre copii ce sunt crescuţi pentru ca cînd vor creşte să-şi doneze organele.Acţiunea se desfăşoară de prin anii 1952 pînă în 1994,mai mult de jumătate de film e dedicat ultimilor ani.Este vorba despre 3 prieteni Ruth, Tommy şi Kathy – interpretaţi de Keira Knightley, Carey Mulligan şi Andrew Garfield acţiunea se desfăşoară în jurul lui Kathy.S-a făcut loc şi pentru puţină dramă romantică în film.
Pe parcursul celei de-a 2 părţi a filmului mi s-a părut mai sec din motiv că în prima parte momentele plictisitoare erau completate cu muzică,în partea a 2 probabil se vrea mai mult să pătrundem în film nuştiu mie du mi-a reuşit.
Tabloul general al filmului e destul de nice,despre Keira Knightley nu vă aşteptaţi să facă cine ştie ce minuni în film,da e formidabilă însă nimic deosebit din nu am văzut.Nu pare a fi un film comercial.

8/10

Unstoppable 2010

Acelaşi bullshit american,cu un subiect previzibil,film de care spui că numai efectele/tensiunea in el făcut numai pentru bani.Pe tot parcursul filmului ar trebui ssă stai tenssionat,la sfîrşit poate chiar şi să plîngi puţin xDD.Genul de film cu oaameni obişnuiţi unul aproape la pensie/altul nou-venit în această profesie şi la sfîrşit toţi eroii.Mi s-a părut mai jos de nivelul lui Denzel Washigton să fie în astfel de film,adică filmul de e rău însă credeam că e la un alt nivel…de fapt pentru bani…

6/10

Comments on: "Mici recenzii : You Again,Never Let Me Go,Unstoppable (2010)" (1)

1. never let me go e de o frumusete rece🙂 la unstoppable nu m-am putut uita mai mult de un sfert de ora, m-a facut sa regret filme ca speed:P, la you again n-am sa ma uit vreodat :))