Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Vagabonzii

Inspirat de undeva.

Am dat astăzi  peste niște poze cu vagabonzi dintr-un oraș mare al Ucrainei și m-am gîndit că ar fi bine dacă voi dezvolta această temă.

 
Sursa

Îmi provoacă milă vagabonzii însă în același timp teamă,dezust și poate chiar frică de șarlatania lor(nu toți desigur).

Cînd aveam vre-o 14 ani mi-a bătut la ușă un cerșetor eu i-am deschis neștiind ce să fac mi-am chemat tatăl…în fine el vroia bani.Tatăl meu ia dat o bucată de tortă cu mere și încă ceva de mîncare însă bani nu a primit.Peste o oră m-am coborît jos am găsit aceeași bucată de tortă în cutia noastră poștală.

Deci,face să-ți mai fie milă de cerșetori?

Nuștiu,dar ieri mi sa făcut milă.De fapt dacă era vorba de o cerșetoare mai degrabă o doamnă neajutorată.Mi-a bătut la ușă mult timp eu ascultînd muzică la maxim am deschis doar cînd se terminase piesa…să fie asta un semn că doamna chiar era neajutorată? în fine i-am deschis a început să-mi povestească istoria sa…îi murise mama, iar mai departe nu am stat să ascult doar am spus așteptați un moment am luat 10 lei MDL din portmoneu și i-am dat,am lăsat ușa larg deschisă deși aveam o frică enormă cu toate că doamna avea o față umilită și nu părea a fi hoață, ea atunci mă întreabă dacă nu am ceva haine ce nu-mi trebuiesc.Aici și sa trezit frica din mine! Am început a mă bîlbîi și cu vorbele eu defapt nu locuiesc aici,am venit la un prieten i-am închis ușa în nas.Avea cîtevai documente în mînă probabil dovezi ,și mîinile chiar îi erau înghețate avînd mănuși fără degete.

Eram într-o oarecare măsură supărat pe mine că i-am închis ușa, însă doamna sa arătat mulțumită după ce i-am urat sănătate înainte ca să închid.

Am ieșit apoi pe scări să fumez și auzeam cum nici un vecin de mai sus nu ia deschis ușa sau dacă deschideau o închideau după ce doamna începea să povestească istoria sa.

Este foarte greu să faci această delimitare între cerșetori,adică între cerșetorii adevărați și cei manipulaori sunt doar două variante cum să procedezi cu ei sau îi ajuți pe toți sau le întorci spatele la toți…de aici fiecare face alegerea sa.

Comments on: "Vagabonzii" (1)

  1. Doamne ce trist ;( întotdeauna mi-a fost milă de cerşetori şi întotdeauna le dădeam cîte ceva dar,cu adevărat,uneori îmi era frică să el deschid uşa,sau oarecum ruşine,sau prea milă

Lasă un răspuns

Nor de etichete

