Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Conviction

O dramă puternică ce atinge niște idei copleșitoare pentru fiecare dintre noi.O greșeală enormă am făcut privind-o : am vizionat-o cu mari pauze,iar asta a făcut mai puțin interesant.Am considerat filmul ca unul ieftin ce nu face de privit și l-am vizionat doar că nu aveam ce privi,în fine mi-a plăcut, însă nu cred că-l voi reviziona.

Este o dramă despre cum se înșeală sistemul de drept și ce e mai important despre cum omul jertfește totul ce îi este mai drag pentru a instaura dreptatea și pentru a-și ajuta aproapele.

Nu pot să spun că e imprevizibil însă filmul ma ținut cu sufletul la gură,nu găsesc cuvîntul potrivit pentru a caracteriza acest moment.Filmul este despre credința omenească despre stabilirea unui țel în viață și atingerea apogeului.Film despre valorile familiale despre cum trebuie de le păstrat –  inspiră admirație către personajul principal Betty Anne.

Nu pot să nu menționez jocul actorilor și în special al lui Hilary Swank,am cunoscut-o în „Million Dollar Baby ” , P.S. I Love You”  și „The Black Dahlia” am rămas impresionat și mulțumit de ceea ce a oferit în „Conviction” la același înalt nivel la care am cunoscut-o.

Nu este genul de filme cu acțiune e mai mult ceva psihologic și real,e pe baza evenimentelor reale ce a fost ,pentru mine,cireașa de pe tort cînd a fost anunțat acest lucru în final.

Conviction” este un film dramatic incredibil de interesant, despre evenimente reale ce ar  cutremura pe oricine ar privi.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

