Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Preludiu de primavara.

Incet incet se apropie si primavara, anotimpul meu preferat si anotimpul tuturor celor iubitori de viata. Mie primavara imi reda senzatia de un nou inceput, imi da gust de viata. Astazi ma intorceam de la scoala iar soarele ardea parca cu dorinta de a se arata dupa atatea ploi si nori groaznici. Imbracat subtire imi duceam ghiozdanul in spate ca un mic elev incepator de clase primare. Cand am simtit vantul pe fata mea am inchis ochii, am intors fata spre soare si am respirat adanc, am tras aer in piept, un aer curat cu miros de primavara. Vantul imi mangaia obrajii iar ochii… ochii parca vroiau sa lacrimeze de senzatia care o aveam, un tanar iubitor in bataia vantului de primavara. Acest anotimp minunat ma face mereu sa am pofta de viata, asa cum acel copil mic are o pofta nebuna de a manca multe ciocolate. Iar muzica, muzica face si ea parte din viata mea. In prezenta soarelui si a castilor care-mi inghiteau urechele am deschis larg palmele sa simt cum imi trece vantul printre degete, la fel cum trece timpul printre oameni. E a 17′a primavara din viata mea, desigur as fi vrut ca in fiecare zi sa savurez din zilele minunate de primavara, sa absorb fiecare raza de soare ce-mi scrie pe chipul meu “Eu sunt cel mai fericit”. Asa e, pe timp de primavara sunt cel mai fericit… Nu refuz nici noptile calde de vara, in linistea cerului si in prezenta lunii. Daca as putea as scrie la sfarsitul fiecarei zi sentimentele care le-am primit de la natura, as scrie de cate ori am fost mangaiat de vant si de cate ori am privit soarele, as scrie cate ore am pierdut simtindu-ma fericit. In suflet ramane acea dragoste catre primavara insa primavara trece, am sa intru cu pieptul inainte in intampinarea primaverii ca sa savurez cu cat mai mult din frumusetea acestui anotimp si ciripitul pasarilor. Cel mai simplu si cel mai frumos e sa iubesti natura iar natura va sti mereu sa te faca multumit in picaturi de plaoie calda si in raze de soare mangaietoare… Viata este precum un curcubeu…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

